نویسنده: سارا مرتضوی
// پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۹

بازی The Evil Within 2 به کمپین صلیب سرخ جهانی پیوست

کمپانی بتسدا به تازگی کمپینی برای جمع‌آوری کمک‌های مالی با هدف حمایت از سازمان صلیب سرخ جهانی راه‌اندازی کرده است.

به تازگی کمپانی بتسدا از راه‌اندازی کمپینی با اهداف خیریه برای بازی The Evil Within 2‌ خبر داده است. این کمپین که «The Good Within» نام دارد، در وب‌سایت Crowdrise و با هدف جمع‌آوری پول برای کمک به صلیب سرخ جهانی و حمایت از تلاش‌های بشر دوستانه در سراسر دنیا راه‌اندازی شده است.

این کمپین با هدف جمع‌آوری مبلغ پانزده هزار دلار راه‌اندازی شده و کمپانی بتسدا وعده داده که خود نیز برای جمع‌آوری این مبلغ کمک خواهد کرد. کسانی که مایل به شرکت در این کمپین هستند، می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت Crowdrise، مبلغ مورد نظر خود را به حساب سازمان صلیب سرخ امریکا واریز کرده یا مشخصاً یکی از شاخه‌های مربوط به هر یک از بلایای طبیعی را انتخاب کنند. در این فعالیت همگانی، کمپانی بتسدا از استریمرهایی که قرار است در همین هفته جاری بازی را برای بار اول تجربه کنند، کمک گرفته و این استریمرها حین معرفی بازی، به تشویق افراد در حمایت از این کمپین نیز می‌پردازند.

بازی The Evil Within 2 در روز ۱۳ اکتبر (۲۱ مهرماه) و برای کنسول‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و نیز کامپیوتر منتشر خواهد شد. از طرفی اخیراً تهیه کننده بازی یعنی شینجی میکامی از علاقه خود برای پورت شدن بازی روی کنسول نینتندو سوییچ خبر داده. این در حالی است که کمپانی بتسدا در حال حاضر مشغول کار بر روی نسخه سوییچ بازی‌هایی مانند Skyrim، Doom و Wolfenestein II: The New Colossus‌ است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده