نویسنده: کیان کاظمی
// دوشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

چند بازی رایگان Wii U و 3DS، پاداش های جدید برنامه My Nintendo

نینتندو به عنوان پاداش برای کاربران برنامه My Nintendo، یک سری بازی رایگان مستقل برای 3DS و Wii U در نظر گرفته است.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم نینتندو به تازگی چندین پاداش جدید برای کاربران برنامه My Nintendo در نظر گرفته است. برای اولین بار، کمپانی به عنوان پاداش یک سری بازی رایگان مستقل برای کنسول 3DS و کنسول Wii U به بازیکنان ارایه می‌د‌هد. بنابراین در صورتیکه کابران به اندازه کافی امتیاز طلا در حسابشان داشته باشند، می توانند این بازی‌ها را به صورت رایگان دریافت کنند.

برای مدت محدود، چهار بازی مستقل خوش ساخت که واکنش مثبت منتقدان و بازیکنان را به دنبال داشته‌اند، به صورت رایگان از طریق برنامه قابل دانلود هستند. دارندگان 3DS می‌توانند از امتیازات طلا خود برای دسترسی به بازی Zen Pinball 3D و بازی سکوبازی Super Little Acorns 3D Turbo استفاده کنند. در همین حال، دارندگان کنسول Wii U می‌توانند امتیازات خود را روی دو بازی Art of Balance و بازی Bit.Trip Presents Runner 2: Future Legend of Rhythm Alien سرمایه‌گذاری کنند. در جدول پایین می‌توانید هزینه هر پاداش و زمان انقضای آن‌ها را مشاهده کنید:

نام بازیپلتفرمهزینه (امتیاز طلا)تاریخ انقضا
Art of BalanceWii U۷۰۶ آذر
Runner 2Wii U۹۰۶ آذر
Super Little Acorns 3D Turbo3DS۶۰۶ آذر
Zen Pinball 3D3DS۵۰۶ دی

پیش از ماه سپتامبر (شهریور/مهر) هم نینتندو تعدادی پاداش پوکمون برای برنامه My Nintendo در نظر گرفت تا انتشار بازی Pokken Tournament DX برای نینتندو سوییچ و نسخه 3DS بازی کلاسیک Pokemon Gold and Silver را جشن بگیرد. این پاداش‌ها تا تاریخ دوم آذر در دسترس خواهند بود و شامل موارد زیر می‌شوند:

نام پاداشپلتفرممیزان تخفیفهزینه
PokePark Wii: Pikachu's AdventureWii U۲۰ درصد۴۰۰ امتیاز پلاتینیوم
Pokemon Pinball: Ruby & SapphireWii U۳۰ درصد۲۰ امتیاز طلا
Pokemon Puzzle Challenge3DS۳۰ درصد۲۰ امتیاز طلا

همچنین کاربران برنامه My Nintendo همچنان فرصت دارند با استفاده از امتیازات خود برای گرفتن تخفیف جهت خرید یک سری بازی خوب دیگر 3DS و Wii U تلاش کنند که از آن‌ها می‌توان به بازی The Wonderful 101، بازی EarthBound Beginnings و بازی Star Fox 64 3D اشاره کرد. می‌توانید فهرست کامل پاداش‌های موجود را از اینجا مشاهده کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده