نویسنده: اردوان جلیلی
// دوشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۳

بازی World of Warcraft مرحله مخفی گاو را دریافت می‌کند

سرانجام به نظر می‌رسد که مرحله مخفی گاو که جز مراحل بازی دیابلو بود، به مناسبت سالگرد ۲۰ سالگی دیابلو به بازی World of Warcraft راه پیدا کرده است.

بازیکنان بازی بزرگ و نقش آفرینی World of Warcraft برای سال‌ها در این انتظار بودند که آیا مرحله مخفی گاو برای این بازی عرضه خواهد شد یا نه. اگرچه که در تمام این مدت جواب بلیزارد منفی بود اما به نظر می‌رسد که خواسته کاربران بالاخره برآورده شده است.

گیمر‌ها با یک مرحله مخفی گاو‌ها در بازی ‌World of Warcraft روبه‌رو شده‌اند که با سالگرد ۲۰ ساله شدن بازی دیابلو همزمان شده است. این رویداد از این هفته شروع شده است و تا ۲۲ دی ادامه خواهد داشت. همانطوری که بازی دیابلو بسته الحاقی مربوطه را دریافت کرد به نظر می‌رسد که حالا نوبت WoW است.

بازیکنان بازی World of Warcraft در انجمن ردیت نوشته‌اند که پرتالی در بازی پیدا کرده‌اند که با استفاده از آن می‌توان به مرحله مخفی گاو وارد شد. در این مرحله بازیکنان با کشتن گاو‌ها جوایز و امتیازات زیادی را کسب می‌کنند و در نهایت با کشتن پادشاه گاو‌ها مرحله را تمام کنند.

گزارشات دیگری نیز حاکی از این هستند که گابلین‌های دیابلو به عنوان آیکون‌های جعبه‌های جایزه (چِست) در نقشه کوچک WoW ظاهر می‌شوند تا گیمر راهی را که به جوایز می‌رسد به کمک آن‌ها پیدا کند.

اسم دیگر مرحله گاو در بازی دیابلو مرحله مزرعه مو مو ( Moo Moo Farm) بود که از طریق پرتالی در بازی دیابلو ۲ قابل دسترسی بود. همچنین همیشه پادشاه گاو‌ها در این مرحله ظاهر می‌شد.

در نهایت ما شاهد حضور تعدادی از ایستر اِگ‌ها (Easter eggs) و ویژگی‌هایی از بازی دیابلو داخل بازی World of Warcraft هستیم که به نوبه‌ی خود جالب است. هنوز تعداد زیادی ایستر‌ اِگ ها در بازی وجود دارد که از آن‌ها می‌توان به Wild Imps اشاره کرد که شکل و شمایل دیابلو را به خود گرفته است.


منبع ٍEurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده