نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

کار نوشتن فیلمنامه فیلم Uncharted به پایان رسید

جو کارناهان از به پایان رسیدن کار نوشتن فیلمنامه فیلم آنچارتد (Uncharted) خبر داد.

در ماه جولای (مرداد)، کمپانی سونی اعلام کرد جو کارناهان، کارگردان و نویسنده فیلم‌هایی چون خاکستری (The Grey) و تیم آ (The A-Team)، کار نوشتن فیلمنامه فیلم Uncharted را بر عهده گرفته است. حال کارناهان با انتشار تصویری در اینستاگرام شخصی خود اعلام کرد که کار نوشتن فیلمنامه این فیلم به پایان رسیده است. او در ادامه گفت که از این لحظه کار اصلی آغاز شده است. کارناهان در ادامه فیلمنامه فیلم Uncharted را تحسین کرد و آن را در بین فیلم‌های هالیوودی متفاوت‌تر و جذاب‌تر خواند. او گفت:

کار نوشتن فیلمنامه به پایان رسید. از این لحظه کار اصلی آغاز خواهد شد. اگر فیلمنامه‌ای متفاوت‌تر و جذاب‌تری هم اکنون در هالیوود وجود دارد، من می‌خواهم آن را بخوانم، چون این فیلمنامه مثل یک هیولا فوق العاده است.

علاوه بر این، کارناهان تصویری از فیلمنامه فیلم Uncharted نیز به اشتراک گذاشته است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Uncharted Movie Script

امی هنینگ که سال‌ها بر روی بازی‌های Uncharted کار کرده است، با انتشار تویتی به کارناهان برای تکمیل فیلمنامه این فیلم، تبریک گفت. کارناهان چندی پیش فیلم Uncharted را یک فیلم متضاد با ایندیانا جونز (Indiana Jones) معرفی کرده بود. در همین حال، کارناهان گفته بود که پیش نویس فیلمنامه فیلم Uncharted را به نیل دراکمن، کارگردان بازی آنچارتد، نشان داده است، اما دراکمن این موضوع را انکار کرد.

در اواخر ماه اکتبر ۲۰۱۶، شاون لوی، کارگردان سه گانه شب در موزه (Night at the Museum) و دو قسمت سریال چیزهای عجیب (Stranger Things)، به عنوان کارگردان فیلم Uncharted انتخاب و معرفی شد. پیش از این دیوید او. راسل، کارگردان فیلم مشت‌زن (The Fighter)، به عنوان کارگردان این فیلم معرفی شد، اما او مدتی کوتاهی بعد این پروژه را ترک کرد. ست گوردون، کارگردان فیلم‌هایی چون رئیس‌های وحشتناک (Horrible Bosses) و دزد هویت (Identity Thief)، به و نیل برگر، کارگردان فیلم‌هایی چون نامحدود (Limitless) و سنت‌شکن (Divergent)، دیگر نام‌هایی بودند که برای مدت کوتاهی کارگردانی فیلم Uncharted را بر عهده داشته‌اند.

پیش از این شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه سث روگان و اوان گلدبرگ بر روی فیلمنامه فیلم Uncharted کار خواهند کرد. این در حالی است که گفته می‌شود سونی خواستار سرعت بخشیدن به این پروژه است. با این حالی سونی پس از حذف این فیلم از جدول اکران خود، تاکنون تاریخ جدیدی برای اکران فیلم Uncharted اعلام نکرده است. در سال ۲۰۰۹ اولین بار ساخت این فیلم تایید شد و مارک والبرگ، رابرت دنیرو، جو پشی، ایمی آدامز و اسکارلت جوهانسون از جمله بازیگرانی هستند که گفته می‌شود در این فیلم حضور خواهند داشت. کریس پرت دیگر نام بزرگی است که نام وی بارها در شایعات برای حضور در فیلم Uncharted شنیده می‌شد. با این وجود تاکنون حضور هیچ بازیگری در این فیلم رسما تایید و اعلام نشده است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده