نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۹

بازی Mass Effect: Andromeda فاقد Season Pass خواهد بود

رییس استودیو بایوور اعلام کرده که بازی Mass Effect: Andromeda فاقد Season Pass خواهد بود.

امروزه Season Pass‌ها بخشی جدانشدنی از بازی‌هایی ویدیویی هستند و کاربران می‌توانند با خرید آن‌ها، به تمامی محتویات پولی که برای بازی عرضه می‌شود دسترسی داشته باشند. با این حال به نظر می‌رسد که بازی Mass Effect: Andromeda از این قاعده مستنثنی خواهد بود. چرا که اخیرا در یک پرسش و پاسخ توییتری بین طرفداران بازی و آرون فلین، رییس استودیو بایوور، یکی از کاربران سوال کرد که «آیا بازی سیزن پس خواهد داشت؟» و فلین هم اعلام کرد که قرار نیست برای این بازی سیزن پس عرضه شود.

البته رییس استودیو بایوور از ارائه اطلاعات بیش‌تر خودداری و اعلام کرد که در آینده جزییات بیشتری در این مورد ارائه خواهد شد. به همین دلیل هم هنوز مشخص نیست که آیا بازی کلا فاقد محتویات دانلودی پس از عرضه خواهد بود یا اینکه قرار است این محتویات به صورت رایگان عرضه شوند. مس افکت: آندرومدا توسط الکترونیک آرتز منتشر خواهد شد و احتمال دارد که این کمپانی برای این بازی هم رویه‌ای مثل Titanfall 2 در پیش گرفته و تمامی محتویات دانلودی آن را به صورت رایگان عرضه کند.

فلین همچنین در قالب توییتی اعلام کرد که بازی حداقل در زمان عرضه از زبان عربی پشتیبانی نخواهد کرد و الکترونیک آرتز هم تایید کرد که کاربران EA Access پیش از عرضه رسمی بازی قادر به تجربه آن خواهند بود.

Mass Effect: Andromeda در تاریخ ۱ فروردین برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه خواهد شد. شما می‌توانید تمامی اطلاعات و اخبار بازی را در زومجی بخوانید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده