نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

ویدیویی از ارتقاهای لباس مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man: Homecoming

مارول ویدیو کوتاهی از ارتقاهای لباس مرد عنکبوتی در فیلم مورد انتظار مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecomingمنتشر کرد.

اواسط ماه آذر بود که مارول تیزر کوتاهی از فیلم Spider-Man: Homecoming منتشر کرد، در این ویدیو بخشی از جزئیات ارتقای لباس مرد عنکبوتی در این فیلم فاش و تایید شد که که با الهام گرفتن از طرح‌های استیو دیتکو، وب وینگز به لباس این ابرقهرمان محبوب اضافه شده است. حال مارول با انتشار ویدیویی در تویتر شخصی خود جزئیات بیشتری از ارتقای لباس مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man: Homecoming به اشتراک گذاشته است. در این ویدیو تمام بخش‌های جدیدی که تونی استارک به لباس این ابرقهرمان محبوب مارول اضافه کرده و ارتقا داده است، نشان داده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

|

ماه گذشته اولین تریلر فیلم Spider-Man: Homecoming منتشر شد که پیتر پارکر / مرد عنکبوتی پس از اتفاقات فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) به محله کوئینز در شهر نیویورک بازگشته است تا به مبارزه خود با جرم و جنایت در این شهر ادامه دهد. او در این راه از تونی استارک / آیرون من نیز کمک می‌گیرد. تام هالند، مایکل کیتون، زندیا، دونالد گلاور، جیکوب باتالون، لورا هریر، تونی ریولوری، تاین دالی، بوکیم وودبین، مریسا تومه و رابرت داونی جونیور از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: Homecoming حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کیتون در این فیلم قرار است نقش شخصیت شرور و منفی به نام ولچر (Vulture) را بازی کند، اما او تنها شخصیت منفی این فیلم نخواهد بود و شخصیت‌های شرور دیگری مانند هرمان شولتز / شوکر و تینکرر (Tinkerer) نیز در این فیلم حضور دارند.

زمانی که تایید شد زندیا به جمع بازیگران فیلم Spider-Man: Homecoming اضافه شده است، گفته شد که او قرار است نقش میشل را در این فیلم بازی کند. اما چندی بعد شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه او قرار است نقش مری جین واتسون، معشوقه قدیمی مرد عنکبوتی در کامیک، را در این فیلم بازی کند، پس از گذشتن چند ماه از این شایعه سرانجام در اوایل ماه آذر، زندیا نسبت به این خبر واکنش نشان داد و اعلام کرد که قرار نیست نقش معشوقه شخصیتی را در فیلم Spider-Man: Homecoming بازی کند، او در این مصاحبه تاکید کرد قرار نیست در نقش مری جین در این فیلم حضور داشته باشد. زندیا در این رابطه گفت:

من متاسفانه در نقش مری جین بازی نکرده‌ام، اما در این فیلم حضور دارم و این برای من بسیار هیجان انگیز است. اگر هنوز شک دارید، نام شخصیتی که من در این فیلم بازی کرده‌ام، میشل است. اکنون می‌توانید هر چه می‌خواهید فکر کنید. من نمی‌توانم جلوی فکر کردن دیگران را بگیرم.

مدتی کوتاه پس از انتشار اولین تریلر فیلم Spider-Man: Homecoming، مارول و سونی ساخت دنباله این فیلم را برای اکران در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) تایید کردند. این در حالی است که هالند تایید کرده که برای بازی در نقش مرد عنکبوتی در سه فیلم دیگر به جز فیلم‌های مرد عنکبوتی، با مارول قرارداد دارد. با این حال، طبق لیستی که اوایل این ماه از بازیگرانی که برای شروع فیلمبرداری فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) فراخوانده شده‌اند، منتشر شده است، به نظر می‌رسد که مرد عنکبوتی در این فیلم حضور ندارد، هرچند این احتمال وجود دارد که او تنها در قسمت چهارم و بدون نام فیلم Avengers حضور داشته باشد.

فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است به کارگردانی یان واتس، در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود و نخستین فیلم مستقل مرد عنکبوتی است که توسط مارول و با همکاری و مشارکت سونی تولید می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده