// شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۱

شمع چهار بعدی Resident Evil 7 معرفی شد

Resident Evil 7 جزو موردانتظارترین بازی‌های امسال بوده و حال یک محصول عجیب برای این اثر معرفی شده است؛ شمعی که بوی خون را در محیط پخش می‌کند!

Resident Evil 7 جزو موردانتظار ترین بازی‌های امسال بوده که قرار است این سری قدیمی را وارد مسیر جدیدی کند و آن هم چیزی نیست جز ترس و بقای واقعی مانند همان چیزی که در سه قسمت ابتدایی این مجموعه شاهد آن بودیم. در کنار این که بازی برای پلتفرم‌های اصلی منتشر می‌شود یکی دیگر از اهداف سازندگان عرضه این بازی بر روی هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR بوده و طبق گفته آن‌ها Resident Evil 7 وحشتناکترین تجربه واقعیت مجازی برای گیمران خواهد بود. حال محصولی معرفی شده است که این بازی را برای شما وحشتناکتر هم می‌کند.  

Merchoid که یک توزیع کننده کالاهایی پیرامون بازی‌های مخلف است به تازگی از شمع چهار بعدی بازی رزیدنت اویل ۷ رونمایی کرده و شما هنگامی که به تجربه این بازی با هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR می‌پردازید حداقل خیالتان راحت است که در کنارتان روشنایی را دارید. البته این شمع تنها جنبه تزیینی ندارد و به شما کاملا این حس را می‌دهد که اتان وینترز، شخصیت اصلی بازی، در حال بو کردن چه چیزی است زیرا این شمع بوی برخی از اجزای محیطی بازی را در فضای اتاقتان پخش می‌کند تا شما را کاملا در بازی غرق کند. مطمئنا ترکیب شمع با واقعیت مجازی یک تجربه کاملا واقعی را در اختیار گیمر قرار می‌دهد.

Resident Evil 7

طبق گفته این فروشگاه شمع بوی خون و چوب‌های کهنه را می‌دهد و می‌تواند به مدت ۲۰ ساعت روشن بماند. مدیریت ارتباطات Merchoid در این مورد گفت:

تجربه بازی با واقعیت مجازی خارق‌العاده است ولی ما می‌خواهیم یک قدم رو به جلو برداریم. زمانی که در حال انجام یک اثر هستید فرض کنید که شما می‌توانید بوی مواردی که در حال دیدن هستید را حس کنید. مطمئنا تجربه بازی در واقعی‌ترین حالت ممکن قرار می‌گیرد.

 این شمع که قیمتی ۱۶ دلاری دارد و هم‌اکنون قابل سفارش از وبسایت رسمی این فروشگاه است در تاریخ ۳۰ دی ماه عرضه می‌شود در حالی که خود بازی در تاریخ ۵ بهمن عرضه می‌شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده