نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

با شخصیت‌های جدید انیمیشن Cars 3 آشنا شوید

پیکسار و دیزنی اطلاعات جدیدی از دو شخصیت جدید انیمیشن مورد انتظار ماشین‌ها ۳ (Cars 3) منتشر کردند.

تریلر جدید انیمیشن Cars 3 روز دوشنبه این هفته منتشر خواهد شد، در حاشیه مسابقات حذفی فوتبال بین دانشگاه‌های آمریکا، دیزنی و پیکسار اعلام کردند که در بین دو نیمه مسابقه فوتبال بین دو دانشگاه آلاباما و کلمسون که در روز دوشنبه ۹ ژانویه (۲۰ دی) برگزار خواهد شد، تریلر جدید انیمیشن Cars 3 توسط شبکه ESPN منتشر خواهد شد، با این وجود هنوز زمان دقیق انتشار این تریلر اعلام نشده است. حال مجله اینترتیمنت ویکلی تصاویر و اطلاعات جدیدی از این انیمیشن از جمله اولین اطلاعات و تصاویر دو شخصیت جدید جکسون استورم و کروز رامیرز، منتشر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

جکسون استورم شخصیت شرور و منفی پر زرق و برق انیمیشن Cars 3 است. صداپیشگی این شخصیت بر عهده آرمی همر، بازیگر فیلم شبکه اجتماعی (The Social Network) است. برایان فی، کارگردان انیمیشن Cars 3 در توصیف این شخصیت گفت:

او با یک قاشق نقره‌ای در دهان به دنیا آمده است [اشاره به پولدار بودن این شخصیت] و هرکسی که در مورد او حرف می‌زند می‌گویند که او بسیار سریع است. به طوری که ما او را به شکلی طراحی کردیم تا زمانی که او در کنار لایتنینگ مک کوئین قرار می‌گیرد، مک کوئین قدیمی به نظر برسد. به نظر او آینده این مسابقات فناوری و روش‌های جدید و پیشرفته‌ای است که در تمرینات آن را می‌بیند و اعتقاد دارد که این مسابقات در حال وارد شدن به یک سطح جدید است و روزگار ماشین‌های قدیمی به پایان رسیده و آن‌ها هیچ جایی در آینده مسابقات ندارند.

شخصیت کروز رامیرز طرفدار قدیمی و مربی جدیدی مک کوئین است. صداپیشگی او بر عهده کریستلا الونزو، کمدین معروف آمریکایی و صداپیشه انیمیشن «فیلم پرندگان خشمگین» (The Angry Birds Movie)، است. فی در توصیف شخصیت رامیرز گفت:

در حالی که دیگران مثل جکسون به دنبال شکست دادن مک کوئین هستند، کروز مثل آن‌ها نیست. او خوش بین‌ترین فرد در سراسر جهان است و حاضر است هر کاری را انجام بدهد تا به شما کمک کند.

علاوه بر این، پیکسار ویدیویی از معرفی سه شخصیت مک کوئین، جکسون و کروز منتشر کرده است. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

| |  

اوایل ماه آذر، استودیو پیکسار اولین تیزر تریلر انیمیشن Cars 3 را منتشر کرد، در این ویدیو شخصیت مک‌ کوئین دچار یک تصادف وحشتناک می‌شود و چندین بار در هوا پشتک می‌زند و در طی آن قطعات ماشین شکسته و جدا می‌شوند و در هوا به سمتی پرتاب می‌شوند. همچنین همراه با این تیزر تریلر، پیکسار خلاصه داستانی این انیمیشن را ینز منتشر کرده است. طبق خلاصه داستانی منتشر شده از انیمیشن Cars 3، مک کوئین پس از این تصادف وحشتناک مورد بازیابی و بهبودی قرار می‌گیرد. در بخشی از توضیحات آمده است:

لایتنینگ مک کوئین افسانه‌ای توسط نسل جدیدی از ماشین‌های مسابقه‌ای غافلگیر شده است و به طور ناگهانی از ورزشی که دوست دارد، رانده می‌شود. او برای بازگشت دوباره به مسابقات و برنده شدن در آن، به کمک یک تکنسین علاقه‌مند و جوان به نام کروز رامیرز نیاز دارد و علاوه بر آن، او از اواخر دوران افسانه‌ای هادسون هورنت و اندکی از چرخش‌های غیر منتظره آن نیز الهام گرفته است. با این وجود، موضوع و مشکل این است که در آزمایش‌ها، #۹۵ (شماره مسابقه‌ای مک کوئین) هنوز نتوانسته است که روحیه قهرمانی برای حضور و اول شدن در بزرگترین مرحله جام پیستون را دوباره بدست بیاورد.

انیمیشن Cars 3 در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۱۷ به روی پرده خواهد رفت. اوون ویلسون بار دیگر برای صداپیشگی لایتنینگ مک کوئین در انیمیشن Cars 3 باز خواهد گشت. لری د کیبل گای برای صداپیشگی ماتر، بانی هانت برای صداپیشگی سالی کاررا، چیچ مارین برای صداپیشگی ریمون، پال دولی برای صداپیشگی گروهبان و مایکل والیس برای صداپیشگی کلانتر، دیگر بازیگرانی هستند که در این انیمیشن حضور دارند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده