نویسنده: آرش رستمی
// جمعه, ۱۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲

قیمت نینتندو سوییچ و تاریخ عرضه آن لو رفت

یک خرده‌فروش انگلیسی کنسول نینتندو سوییچ را با قیمت حدوداً ۲۰۰ یورو برای عرضه در میانه‌ی مارس فهرست کرده است.

به شما حق می‌دهیم که از دست نینتندو سوییچ و شایعات بی‌پایان‌اش خسته شده باشید؛ ولی این چند روز را هم دندان روی جگر بگذارید تا سرانجام ببینیم که کنسول مرموز نینتندو چه‌چیزی در چنته دارد. اما شایعه‌ای که این‌بار بر سر زبان‌ها افتاده باز هم به قیمت و زمان عرضه‌ی این محصول مربوط می‌شود و از یک خرده‌فروشی انگلیسی سرچشمه گرفته است.

وب‌سایت گیم‌سیک (GameSeek) به‌تازگی سوییچ را با قیمت ۱۹۸.۵ پوند انگلستان (حدوداً ۲۴۵ دلار) در فهرست کالاهای‌اش جای داده است. این فروشگاه همچنین زمان ارسال کنسول را ۱۷ مارس (جمعه ۲۷ اسفندماه) اعلام کرده است. گیم‌سیک گهگاه محصولات‌اش را با تاریخ‌های موقت لیست می‌کند و از این جهت، بازه‌ی زمانی اعلام‌شده را، مانند هر شنیده‌ی دیگری درباره‌ی سوییچ، نباید چندان جدی گرفت. البته نینتندو پیش‌تر اعلام کرده که کنسول جدیدش در ماه مارس (اسفند ۹۵-فروردین ۹۶) به بازار راه پیدا می‌کند و با این حساب، تاریخی که گیم‌سیک مطرح کرده در نهایت آن‌قدرها با واقعیت اختلاف نخواهد داشت. ضمناً فروشگاه نام‌برده پیش‌فروش‌های‌اش را با قیمت تضمینی انجام می‌دهد و با این حساب در صورتی که بهای سوییچ از مبلغ فوق بالاتر باشد، گیم‌سیک نهایتاً مبلغ بیشتری را از کاربر درخواست نخواهد کرد.

پیش‌تر، در میانه‌ی پاییز، وب‌سایت خرده فروشی Toys R US سوییچ را با قیمت ۳۲۹.۹۹ دلار کانادا (۲۴۵ دلار آمریکا) فهرست کرده بود. از این‌رو ظاهراً حرف‌وحدیث‌ها درباره‌ی قیمت پایین کنسول نینتندو صحت دارد؛ اما ما برای مطمئن شدن از بهای سوییچ و زمان راهیابی آن به بازار همچنان باید تا ۲۴ دی‌ماه منتظر بمانیم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده