نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

استرلینگ کی براون به جمع بازیگران فیلم Black Panther پیوست

کمپانی مارول از اضافه شدن استرلینگ کی براون به جمع بازیگران فیلم پلنگ سیاه (Black Panther) خبر داد.

تاکنون حضور بازیگران متعددی در فیلم Black Panther تایید شده است که نام‌های بزرگی نیز در آن دیده می‌شود. حال مارول از حضور بازیگر دیگری در این فیلم خبر داده است. استرلینگ کی براون که بیشتر برای بازی در سریال‌های تلویزیونی شناخته شده است، به جمع بازیگران فیلم Black Panther اضافه شد. او قرار است نقش شخصیتی به نام ان‌جوبو را در این فیلم بازی کند و طبق توصیفی که مارول از نقش براون منتشر کرده، ان‌جوبو شخصیت مرموزی دارد و در گذشته تی‌چالا نقش مهمی داشته است. با این حال، مارول جزئیات و اطلاعات بیشتری از این شخصیت به اشتراک نگذاشته است. با توجه به این که هیچ اشاره‌ای به این شخصیت‌ در کامیک‌های Black Panther تا امروز نشده است، این احتمال وجود دارد که این شخصیت، یک کاراکتر جدید باشد یا این که نام غیر واقعی یکی از شخصیت‌های مهم این فیلم باشد. 

Sterling K. Brown in American Crime Story

براون بیشتر برای بازی در سریال «مردم علیه او.جی سیمپسون: داستان مجرمانه آمریکایی» (The People v. O.J. Simpson: American Crime Story) شناخته شده است. او در این سریال نقش کریستوفر داردن را بر عهده دارد که برای بازی در این نقش، نامزد جایزه گلدن گلوب امسال نیز شده است. او همچنین در سریال کمدی و محبوب این ما هستیم (This Is Us) نیز حضور دارد. براون همچنین در ۶ قسمت سریال مظنون (Person of Interest) نیز حضور داشته است. فیلمبرداری و تولید فیلم Black Panther با عنوان تولیدی سرزمین مادری (Motherland)، قرار است از تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۱۷ (۲۶ دی امسال) در استودیو پاین وود آتلانتا آغاز شود. کارگردانی فیلم Black Panther بر عهده رایان کوگلر، کارگردان فیلم‌هایی چون کرید (Creed) و Fruitvale Station، است. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده کوگلر و جو رابرت کول است.

فیلم Black Panther برای اکران در تاریخ ۲ فوریه ۲۰۱۸ (۱۳ بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. چادویک بوزمن، مایکل بی جردن، لوپیتا نیونگو، دانای گوریرا، آنجلا باست، فارست ویتاکر، دنیل کالویا، وینستون دوک، و فلورنس کاسومبا از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. اندی سرکیس نیز احتمالا برای بازی در نقش شرور و منفی یولیسیس كلا (Ulysses Klaw) باز خواهد گشت. او نخستین بار در فیلم انتقام‌جویان: عصر اولتران (Avengers: Age of Ultron) معرفی شده بود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده