نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۵

رونمایی اچ تی سی از افزونه ای که HTC Vive را بی سیم می کند

اچ تی سی افزونه‌ای را معرفی کرد که با استفاده از آن هدست HTC Vive می‌تواند به صورت بی‌سیم کار کند.

ماه گذشته HTC افزونه‌ای را به نام TPCast برای هدست واقعیت مجازی HTC Vive معرفی کرد که از طریق این افزونه می‌توان به صورت بی‌سیم از این هدست استفاده کرد. این وسیله توسط استارتاپی به نام Vive X طراحی شده است و هم‌اکنون در بازار چین عرضه شده است.

در جریان CES 2017، اچ تی سی این وسیله را در معرض نمایش قرار داده بود و کسانی که تا به حال از آن استفاده کرده‌اند، از عملکرد آن راضی بوده‌اند. نکته جالب درباره این افزونه این است که TBCast می‌تواند بدون لگ و تاخیر محسوس کار کند.

اچ تی سی سعی کرده است با این افزونه نظر کسانی را که به دلیل سیم‌های بسیار زیاد قید استفاده و خرید این هدست واقعیت مجازی را زده بودند، دوباره جلب کند و آنها را به خرید و استفاده دوباره از هدست واقعیت مجازی‌اش ترغیب کند. TPCast دارای یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که با یک بار شارژ می‌توانید دو ساعت از هدست خود به صورت بی‌سیم استفاده کنید.

با اینکه این افزونه با قیمت نسبتا بالای ۲۴۹ دلاری عرضه می‌شود که خرید آن را برای بسیاری از کاربران سخت می‌کند، با این حال می‌توان امید داشت که نسل‌های بعدی هدست‌های واقعیت مجازی به صورت داخلی چنین آداپتوری را داشته باشند.

تمام مقالات زومجی از نمایشگاه CES 2017 را از اینجا بخوانید.


منبع زومیت
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده