نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۱

جزییات حالت Bleed Out و آپدیت فوریه بازی Battlefield 1

دایس امروز اطلاعاتی از حالت Bleed Out و همچنین آپدیت ماه فوریه بازی Battlefield 1 ارائه کرده است.

استودیو دایس، سازنده بازی تحسین‌شده بتلفیلد 1، امروز با انتشار پستی در سایت رسمی خود اطلاعات جدیدی از برنامه‌های آینده این بازی ارائه کرد. بر این اساس در تاریخ ۱۸ ژانویه (۲۹ دی) بتلفیلد ۱ میزبان یک حالت Custom Game جدید با نام Bleed Out خواهد بود. این حالت یک نوع شخصی‌سازی شده از بخش Rush است که در پس از مردن نیرو‌ها، مدیک‌ها فرصت کم‌تری برای احیای آن‌ها خواهند داشت. همچنین دیگر خبری از بازیابی سلامت خودکار هم نیست.

دایس همچنین اعلام کرد که در تاریخ نامشخصی از ماه فوریه، یک آپدیت بزرگ برای بازی عرضه خواهد کرد. این آپدیت که هنوز جزییات دقیق آن اعلام نشده، تغییراتی را در گیم‌پلی بازی اعمال می‌کند که برگرفته از بازخورد‌های طرفداران هستند. DICE همچنین پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد ویژگی‌هایی را به سرور‌های اجاره‌ای (Rented Servers) بازی اضافه کند که هنوز مشخص نیست این ویژگی‌ها با آپدیت فوریه اضافه می‌شوند یا خیر.

از زمان عرضه بازی Battlefield 1، استودیو دایس با عرضه آپدیت‌های مختلف از آن پشتیبانی کرده است. همچنین چندی پیش نقشه رایگان Giant's Shadow نیز برای بازی عرضه شد و در ماه مارس (فروردین ۹۵-اسفند ۹۶) نیز قرار است اولین بسته الحاقی پولی بازی با نام They Shall Not Pass عرضه شود که چهار نقشه جدید به بازی اضافه می‌کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده