نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۱

انتشار اولین تصویر رسمی فیلم Thor: Ragnarok

مارول اولین تصویر رسمی از شخصیت ثور در فیلم مورد انتظار ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) را منتشر کرد.

انتظار می‌رود نخستین تریلر فیلم Thor: Ragnarok همزمان با اکران فیلم نگهبانان کهکشان نسخه. ۲ (Guardians of the Galaxy Vol. 2) در ماه می (اردیبهشت) یا مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) در ماه جولای (تیر)، دو محصول دیگر مارول استودیو، منتشر شود، اما مارول اخیرا اولین تصویر رسمی فیلم Thor: Ragnarok را منتشر کرده است. در این تصویر کریس همسورث، بازیگر نقش ثور، را در کنار تایکا وایتیتی، کارگردان این فیلم، مشاهده می‌کنیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Thor: Ragnarok Official First Look Photo Arrives

این تصویر هرچند اطلاعات جدیدی از این فیلم را به اشتراک نمی‌گذارد، اما اولین نگاه کامل به لباس جدید ثور را برای ما فراهم می‌کند. همچنین به تازگی خلاصه‌ای از داستان فیلم Thor: Ragnarok فاش شده که به شرح زیر است:

ثور بدون چکش معروف خود به نام میولنیر، در عالم دیگر در سیاره‌ای حبس شده و او باید هر چه سریع‌تر از این سیاره فرار کند و به آزگارد بازگردد چرا که هلا در نظر دارد راگناروک را فرا بخواند و آزگارد و بخشی از عالم هستی را نابود کند. حال ثور باید با هالک متحد و در مسابقات گلادیاتوری شرکت کند تا از این مسابقات جان سالم به در ببرد و فرصتی برای فرار از این سیاره پیدا کند.

با این حال، مشخص نیست که چگونه ثور در این سیاره گرفتار شده و اینکه هالک چگونه به این سیاره آمده است. ماه گذشته تصویری مفهومی و تبلیغاتی از فیلم Thor: Ragnarok منتشر شد. در این تصویر هالک و ثور را در کنار یکدیگر مشاهده می‌کنیم که به نظر می‌رسد در حال جنگیدن با گروهی هستند و ثور با ظاهری متفاوت و بدون چکش میولنیر و هالک با لباس گلادیاتوری خود، در این تصویر حضور دارند. پیش از این، وایتیتی تایید کرده بود که بخش داستانی هالک و بخشی از اتفاقات فیلم Thor: Ragnarok در سیاره ساکار ملقب به سیاره هالک، جریان دارد. این در حالی است که اخیرا حضور شخصیت دکتر استرنج با نقش آفرینی بندیکت کامبربچ، در فیلم Thor: Ragnarok تایید شده است.

علاوه بر همسورث، تام هیدلستون در نقش لوکی، ادریس البا در نقش هایمدال، آنتونی هاپکینز در نقش اودین، تسا تامپسون در نقش والکری، کارل اوربان در نقش اسکرج، مارک روفالو در نقش بروس بنر / هالک، جف گلدبلوم در نقش استاد بزرگ و کیت بلانشت در نقش هلا، شخصیت منفی و شرور فیلم، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Ragnarok حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. چندی پیش نیز، اعلام شد سم نیل، بازیگر فیلم پارک ژوراسیک (Jurassic Parkبه جمع بازیگران فیلم Thor: Ragnarok اضافه شده است. نقش او در این فیلم هنوز اعلام نشده است.

فیلم Thor: Ragnarok برای اکران در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۲ آبان ۱۳۹۶) برنامه ریزی شده است. فیلمبرداری این فیلم در اوایل ماه آبان به پایان رسید. کار نوشتن فیلمنامه فیلم Thor: Ragnarok بر عهده استفانی فولسوم، کریگ کایل، اریک پیرسون و کریستوفر یوست بوده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده