// جمعه, ۱۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۱

معرفی بازی موبایل Angry Birds Blast

با معرفی Angry Birds Blast، بازی موبایل مشابه با Candy Crush همراه زومجی باشید.

Candy Crush Saga را می‌توان یکی از موفق‌ترین و پر سودترین بازی‌ اندروید و آیفون از زمان ظهور پلتفرم‌های هوشمند موبایل دانست که دیگر کمتر بازیکنی است که با این بازی آشنایی نداشته باشد. آبنبات‌های خوشمزه و رنگارنگی که ساعت‌های بسیارِ بازیکنان را به گروگان گرفته و به دلیل گیم‌پلی روان و جذابش، یکی از اعتیاد‌آورترین بازی‌های شناخته شده در چندسال اخیر محسوب می‌شود. موفقیت ساخته‌ی کمپانی کینگ (King) البته بدون پیامد نبوده و در طول چند‌سال اخیر ایده‌های بسیاری از توسعه‌دهندگان را به سمت الهام از Candy Crush سوق داده است. با این حال، اکنون یکی از استودیوهای موفق در ساخت بازی‌‌های موبایل قدمی محکم را برای انتشار یک بازی مشابه پازل برداشته است. 

Angry Birds Blast ZoomG

روویو اینترتینمنت (Rovio Entertainment) که همگان آن را با مجموعه‌ی دوست داشتنی پرندگان خشمگین (Angry Birds) می‌شناسند اکنون بعد از انتشار انواع و اقسام بازی‌های فرعی از این مجموعه، یک بازی پازل را با حال و هوای کندی کرش منتشر کرده است. در بازی Angry Birds Blast شما باید پرندگان را از داخل بادکنک‌ها نجات دهید. به این ترتیب باید با قرار گرفتن دو یا چند بادکنک هم رنگ در کنار هم برروی صفحه‌ی نمایش ضربه بزنید تا با ترکیدن بادکنک پرنده نجات پیدا کند. Angry Birds Blast با ۲۷۰ مرحله روزها و ماه‌ها می‌تواند به سرگرم کردن شما ادامه دهد. مانند روندی که بعد از عرضه‌ی Angry Birds 2 آغاز شد، روویو ترجیح داده تا محدودیت ۵ قلب را باری دیگر در Angry Birds Blast اعمال کند. به این ترتیب با هر بار شکست یک قلب خود را از دست می‌دهید که باید برای بازگرداندن آن پول پرداخت کرده یا مدت زمان مشخصی را صبر کنید. این محدودیت و تعدادِ کمِ حرکت‌های هر مرحله، اتمام مراحل را به یک چالش واقعی تبدیل می‌کند.

Angry Birds Blast همچنین شامل قدرت‌‌های افزایشی یا بوست می‌شود که بازیکنان را در تنگنا نجات می‌دهد. به این ترتیب می‌توانید با خریداری قدرت‌های بیشتر، قابلیت‌هایی مانند لیزر، تغییر جای بادکنک‌ها، تیرکمان سنگی و سایر ویژگی ها را بدست بیاورید. بازی همچنین قدرت‌های منحصر به فردی را در خود جای می‌دهد. دقیقا مشابه با Candy Crush در Angry Birds Blast نیز می‌توانید با قرار گیری بادکنک‌های بیشتر در کنار یکدیگر پاور یو‌پی‌اس‌ (Power-ups) ویژه‌ای مانند راکت، بمب یا لیزر را بدست بیاورید. به عنوان مثال، با قرار گرفتن ۵ بادکنک همرنگ در کنار هم لیزر و با قرار گرفتن ۷ بادکنک در کنار هم بمب آزاد خواهد شد. هر یک از این پاور یو‌پی‌اس‌ها قابلیت ترکیب شدن با سایر قدرت‌ها را دارند که باعث رها شدن یک قدرت عظیم برای آزاد کردن پرندگان می‌شود.

Angry Birds Blast ZoomG

هر مرحله شامل برخی ماموریت‌ها مانند آزاد کردن تعداد خاصی از یک نوع پرنده، رساندن بالون به نقطه‌ پایانی یا از بین بردن خوک‌ها، دشمنان سبز رنگ و دیرینه‌ی پرندگان می‌شود که تنها با اتمام تمامی آنها قادر به تمام کردن مرحله هستید. کم بودن حرکت‌ها و قرار گیری نامناسب برخی خوک‌ها یا بادکنک‌ها، روند بازی را کمی نسبت به بازی‌های مشابه سخت می‌کند که در نتیجه نیازمند تلاش و تمرکز بیشتری قبل از انجام حرکات است. محیط رنگارنگ با صدای آشنای پرندگان مجموعه‌ی Angry Birds، زمانی که با گیم‌پلی زیبای بازی همراه می‌شود، جذابیت خاص خودش را دارد. اگر از بازی‌های پازل مانند Candy Crush Saga خوشتان آمده است، احتمالا از تجربه‌ی بازی رایگان Angry Birds Blast نیز نهایت لذت را خواهید برد.

روویو همچنین چالش‌هایی را به صورت روزانه تدارک دیده که با کشتن هرچه بیشتر خوک‌ها می‌توانید برخی آیتم‌ها را بدست بیاورید. تعداد خوک‌های کشته شده در نهایت برای بدست‌ آوردن آیتم‌های مربوط به چالش هفتگی محاسبه خواهند شد. Angry Birds Blast دارای ویژگی‌های فرعی بسیاری است که با اتمام هرچه بیشتر مراحل با آنها روبرو می‌شوید. Angry Birds Blast اکنون در دو پلتفرم اندروید و iOS به صورت رایگان در دسترس قرار دارد.

دانلود از گوگل پلی | دانلود از اپ‌ استور

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده