نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

اطلاعاتی از دنباله احتمالی فیلم Warcraft منتشر شد

دانکن جونز، کارگردان فیلم Warcraft، اطلاعاتی از دنباله این فیلم منتشر کرد. با این حال، ساخت این فیلم هنوز تایید نشده است.

اکران فیلم وارکرفت (Warcraft) در آمریکا یک شکست بزرگ بود، اما این فیلم عملکرد بسیار موفقی در کشور چین داشت تا فروش کلی این فیلم در سراسر جهان به بیش از ۴۳۰ میلیون دلار افزایش پیدا کند. اگرچه فیلم Warcraft با بودجه‌ای معادل ۱۶۰ میلیون دلار ساخته و اکران شد، اما نتایج بررسی‌ها از تبلیغات فیلم نشان می‌داد که فیلم پول زیادی را از دست داده و سازنده فیلم ضرر زیادی از آن کرده است. با این حال، هنوز هم ممکن است دنباله‌ای برای این فیلم ساخته شود

دانکن جونز پیش از این گفته است که علاقه دارد به مجموعه فیلم‌های Warcraft بازگردد و ایده‌هایی را برای ساخت یک سه گانه از این مجموعه دارد. با این حال، او اکنون بر روی فیلم دیگری به نام صامت (Mute) کار می‌کند که اواخر تابستان امسال فیلمبرداری و تولید آن در شهر برلین آلمان آغاز شده استشخصی در تویتر از جونز در مورد ساخت دنباله فیلم Warcraft سوال کرد و پرسید که آیا هنوز شانسی برای ساخت شماره دوم این فیلم وجود دارد یا خیر. جونز در پاسخ گفت:

من واقعا نمی‌دانم.

جونز در ادامه گفت که دوست دارد او دنباله این فیلم را بسازد، اما توضیح داد که تصمیم گیرنده اصلی کمپانی لجندری است که مسئولیت تولید قسمت اول را نیز بر عهده داشته است. با وجود آن که ساخت دنباله فیلم Warcraft هنوز رسما تایید نشده است، اما جونز اطلاعاتی از داستان دنباله احتمالی این فیلم به اشتراک گذاشته که ممکن است در قسمت دوم این فیلم مشاهده کنیم. او گفت که Doomplate برای شخصیت اورگیم در دنباله فیلم Warcraft در نظر گرفته شده بود. او همچنین اضافه کرد که اورک‌ها اکنون در ازراث به سر می‌برند و در حال یاد گرفتن ساخت زره‌های جدید و قوی‌تر در دنیای جدید هستند.

جونز همچنین گفت که در فیلم Warcraft 2 سرزمین دالاران در کوه‌های آلتراک را مشاهده خواهیم کرد و کیرین تور پس از مرگ لیان گسترش خواهد یافت. تمرکز اصلی این فیلم بر روی اورکی به نام گوئل خواهد بود که برای آزادی به آن‌ پیشنهاد جنگ و خشونت شده است. تمرکز این فیلم بر روی اتحاد میان قوم‌های مختلف خواهد بود، اما کدگار اهداف دیگری در سر دارد. جونز همچنین گفت که ساخت فیلم Warcraft تلاش و زمان زیادی را می‌طلبد چرا که داستان‌های بسیار زیادی در خط داستانی اصلی وجود دارد. او در این رابطه گفت:

شما باید تمام تمرکز خود را بر روی آن قرار بدهید. موضوعات و داستان‌های فیلم تلاش زیادی را می‌طلبد تا بتوان به آن شکل مناسب داد که دقیقا مشکل ما در این موقعیت است.

فیلم Warcraft پرفروش‌ترین فیلمی است که براساس بازی‌های ویدیویی ساخته و اکران شده است. در رتبه بعدی فیلم شاهزاده پارسی: شن‌های زمان (Prince of Persia: The Sands of Time) با نقش آفرینی جیک جیلنهال، قرار دارد که در سال ۲۰۱۰ اکران و موفق شد ۳۳۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. فیلم اساسین کرید (Assassin’s Creed)، جدیدترین فیلم اقتباسی از بازی‌هایی ویدیویی است که اواخر سال گذشته میلادی به روی پرده رفت، اما این فیلم نتوانست نظر منتقدان را به خود جلب کند و نقدهای بسیاری ضعیفی دریافت کرده است. همچنین این فیلم در گیشه نیز عملکرد بسیار ضعیفی را داشته است و طبق اطلاعات وب‌سایت باکس آفیس موجو، این فیلم تا پایان ماه دسامبر ۲۰۱۶ تنها ۸۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده