نویسنده: آرش رستمی
// پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۲۹

نینتندو در آستانه رونمایی سوییچ، نشان تجاری Eternal Darkness را از نو ثبت کرد

چند روز مانده به رونمایی اصلی کنسول سوییچ، نینتندو بار دیگر نام تجاری Eternal Darkness را به ثبت رسانده است.

ظاهراً نینتندو برای بازی اکشن-ترسناک Eternal Darkness: Sanity's Requiem، که در سال ۲۰۰۲ به دست‌اش منتشر شد، برنامه‌هایی دارد؛ چراکه اخیراً نشان بازرگانی آن را از نو به ثبت رسانده است.

تا جایی که می‌دانیم، درخواست ثبت مجدد Eternal Darkness در ۲۰ دسامبر سال گذشته (حدود دو هفته پیش) برای دفتر حق‌امتیازها و نشان‌های تجاری ایالات متحده فرستاده شده است. این درحالی است که چند روز دیگر قرار است نظاره‌گر دومین رونمایی سوییچ، کنسول دستی-خانگی نینتندو، باشیم که درواقع معرفی اصلی آن هم به شمار می‌رود. با این حساب، احتمالاً نینتندو قصد دارد نسخه‌ی جدیدی از Eternal Darkness را برای سوییچ منتشر کند یا آنکه همان بازی قدیمی را در دسترس خریداران این کنسول قرار دهد.

نام Eternal Darkness در دسته‌ی «بازی‌های الکترونیکی قابل دانلود» به ثبت رسیده و پلتفرمی هم برای آن ذکر نشده است؛ اما در شرایط کنونی، بعید به نظر می‌رسد که کمپانی ژاپنی آن را برای کنسولی غیر از سوییچ در نظر گرفته باشد. البته نشان تجاری این بازی قدیمی پیش‌تر، در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۳، هم تمدید شده بود و با وجود این، تاکنون نظاره‌گر راهیابی دوباره‌ی آن به بازار نبوده‌ایم. در این میان، شبه‌دنباله‌ای در سال ۲۰۱۳ برای این بازی معرفی شد که در پی شکست خوردن کمپین تأمین سرمایه‌ی آن در کیک‌استارتر، پروژه با مشکل جدی روبه‌رو شد. با وجود این، در سال ۲۰۱۶ گفته شد که ساخت این بازی لغو نشده است.

مراسم رونمایی کامل سوییچ در تاریخ ۲۴ دی‌ماه برگزار می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده