نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۴

MSI از لپ تاپ های جدید گیمینگ خود رونمایی کرد

در جریان CES 2017، ام‌اس‌آی از لپ‌تاپ‌های جدید مخصوص بازی خود رونمایی کرد.

یکی از شرکت‌هایی که در چند سال اخیر در ساخت لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی فعالیت زیادی داشته است، شرکت تایوانی MSI بوده است. حال این شرکت در جریان نمایشگاه CES 2017 که در لاس‌وگاس در جریان است، از لپ تاپ های جدید گیمینگ خود رونمایی کرد. 

لپ‌تاپ‌های جدید این شرکت، از نسل هفتم پردازنده‌های اینتل موسوم به کبی لیک بهره می‌برند و کارت‌ گرافیک‌های Geforce GTX1050ti و GeForce GTX1050 محصول انویدیا پردازنده گرافیکی این لپ‌تاپ‌ها هستند. این لپ‌تاپ‌های جدید برای واقعیت مجازی آماده هستند و کارت گرافیک‌های آنها مبتنی بر معماری جدید پاسکال انویدیا است. 

تکنولوژی ESS Sabre HiFi درون این لپ‌تاپ‌ها به کار رفته است تا بتوانند صدای هرچه بهتری را به کاربرا ارائه دهند. MSI GT83VR، GT73VR، GS73VR، GS63VR و GS43VR مدل‌هایی هستند که از این تکنولوژی بهره می‌برند.

یکی از ویژگی‌های لپ‌تاپ‌های گیمینگ MSI، ویژگی Nahimic است که برای گیمر صدای فراگیری را فراهم می‌کند. این تکنولوژی در لپ‌تاپ‌های جدید برزورسانی شده است و برای استفاده با هدست واقعیت مجازی HTC Vive بهینه شده است. 

 در پایان از شما دعوت میکنیم برای اطلاع از قیمت لپ تاپ و مشخصات فنی آن به دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید. مشخصات فنی کامل لپ تاپ ایسوس، لنوو، ایسر، دل، اپل، HP و دیگر برندهای مطرح به همراه گالری تصاویر، مقایسه و لینک فروشگاههای عرضهکنندهی آنها در بخش لپتاپ دیتابیس محصولات زومیت در اختیار شما خواهد بود.

تمام مقالات زومجی از نمایشگاه CES 2017 را از اینجا بخوانید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده