نویسنده: تیم زومجی
// پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۱

نبرد کاراکترها: مامور 47 در برابر کریتوس - فینال (برنده: کریتوس)

به پایان نبرد هیجان‌انگیز کاراکتر‌ها رسیدیم، جایی که حالا کریتوس و مامور 47 باید برای قهرمانی با یکدیگر مبارزه کنند. کدام یک را انتخاب می‌کنید؟

بالاخره به فینال مسابقات نبرد کاراکترهای زومجی رسیدیم. از بین ۳۲ کاراکتر بسیار محبوب، کریتوس از دنیای God of War و مامور 47 از سری Hitman به مرحله پایانی، به مبارزه آخر این مسابقه رسیدند و حال باید دید که محبوب‌ترین کاراکتر دنیای بازی‌های ویدیویی چه کسی خواهد بود. کریتوس خشمگین هرگز در این مسابقات به کسی رحم نکرد و کاراکترهای بزرگی را شکست داد. از طرفی دیگر این مامور 47 بود که آرام آرام با خونسردی خود دیگر کاراکترهای محبوبی نظیر بیگ باس و مارکوس فینیکس را شکست داد. اما حالا در این نبرد پایانی کدام یک پیروز میدان خواهند بود؟ مامور 47 که به پدیده این مسابقه تبدیل شده یا کریتوس عصبانی دنیای بازی‌ها؟

کریتوس

kratos

دیگر کسی نیست که کریتوس را نشناسد، حتی اگر هم نمی‌شناختید، این مسابقه باعث شد تا متوجه شوید که او چقدر بزرگ و محبوب است. در هنگام قرعه‌کشی نبرد کاراکترها، او برای شروع در مقابل یکی از اسطوره‌های صنعت گیم، یعنی مسترچیف قرار گرفت. در این نبرد جذاب ۵۵۳۱ نفر در آن شرکت کرده بودند کریتوس به حریف خود هیچ رحمی نکرد و با اختلاف زیادی به برتری رسید. او با ۴۳۵۸ رای در مقابل ۱۱۷۳ رای مسترچیف شروع قدرتمند خود را آغاز کرد تا همانند اخلاق و رفتار خود در دنیای پر از خون‌ریزی God of War با بی‌رحمی تمام به مرحله بعد صعود کند. او در این مرحله با کاراکتری روبرو شد که در نسل هشتم و با بازی زیبای The Witcher 3: Wild Hunt به محبوبیت عجیبی دست یافت. در نبرد یک هشتم نهایی بین کریتوس و گرالت، شاید خیلی‌ها فکر می‌کردند که این بار دیگر کریتوس نمی‌تواند به راحتی به مرحله بعد برود، اما او باز هم با اختلاف زیادی حریف خود را کنار زد. با ثبت ۷۰۰۴ رای در نبرد یک هشتم نهایی، کریتوس با ۴۳۲۳ رای توانست در مقابل ۲۶۸۱ رای گرالت، کسی که دانته دوست داشتنی را حذف کرده بود، به برتری قاطعانه‌ای دست پیدا کند. اما در مسابقه یک چهارم نهایی، درست زمانی که مسابقات به حساس‌ترین لحظات خود رسیده بود، کریتوس با یکی از قدرتمندترین کاراکترهای دنیای بازی‌ها، یعنی اتزیو برخورد کرد و همان لحظه بود که متوجه شدیم دیگر خبری از آن برتری‌های بی‌چون و چرا کریتوس نیست. ۱۱۸۹۹ نفر در این مسابقه شرکت کردند و این دو کاراکتر پا به پای هم درصدها را جا به جا می‌کردند. اما در نهایت باز این کریتوس بود که با ۶۰۹۸ رای در مقابل ۵۸۰۱ رای اتزیو به پیروزی دست پیدا کرد و به سراغ کسی رفت که از دید همه یک فینال زودهنگام بود؛ یک مسابقه کاملا انتقام جویانه. مبارزه نیمه نهایی نبرد کاراکترها با حضور کریتوس در برابر بتمن، کسی که الی، ماریو و نیتن را شکست داده بود دنبال شد. شاید فکر می‌کردیم این مبارزه نیز همانند نبرد اتزیو و کریتوس بسیار برابر و نزدیک دنبال شود، اما آن رگ بی‌رحمانه کریتوس باز هم به جوش آمد و با اختلاف ۲۰۰۰تایی بتمن نابود شد. در مجموع ۱۱۵۷۶ رای، کریتوس با کسب ۶۸۰۹ رای در  برابر ۴۷۶۷ رای به پیروزی رسید. اما حالا او باید با یکی از شگفتی‌های این مسابقه رو به رو شود، کسی که هیچ کدام از ما فکرش را هم نمی‌کردیم تا این مرحله بالا بیاید.

ایجنت

hitman

بدون هیچ شکی، مامور ۴۷ از سری بازی‌های Hitman، پدیده نبرد کاراکترهای زومجی بود. چرا که این کاراکتر، شخصیت‌هایی را حذف کرد که خیلی از ما فکر می‌کردیم که آن‌ها قادر هستند به راحتی از پس این کاراکتر خونسرد بربیایند. اما مامور ۴۷، آرام آرام، بدون حاشیه و در سکوت عجیبش، حالا یکی از دو کاراکتری است که در فینال حضور پیدا کرده. در قرعه‌کشی مراحل مقدماتی نبرد کاراکترها، مامور ۴۷ به شخصی برخورد کرد که تک تک ما فکر می‌کردیم قرار است با قدرت تمام به مرحله بعد صعود کند. در نبرد بین مامور 47 در برابر بیگ باس مشهور، ۴۵۷۴ نفر شرکت کردند، اما بیگ باس، این کاراکتر محبوب که به دست هیدئو کوجیمای افسانه‌ای خلق شد، جلوی چشم تک تک طرفدارانش توسط سیم فیبری هیتمن نابود شد و از مسابقات خداحافظی کرد! اما در مرحله یک هشتم نهایی نبرد کاراکترها، ایجنت به یکی از خوش تیپ‌ترین کاراکترهای دنیای بازی‌ها یعنی لیان اسکات کندی برخورد کرد. در شرایطی که فکر می‌کردیم این بار دیگر قرار است با هیتمن دنیای بازی‌ها خداحافظی کنیم، او با ۲۷۵۱ رای در برابر ۲۳۷۲ رای لیان به پیروزی رسید و دیگر نمی‌شد او را دست کم گرفت. اما نبرد بعدی او عجیب‌ترین نتیجه را در بر داشت. در مرحله یک چهارم نهایی، مامور 47 باید با مارکوس فنیکس افسانه‌ای مبارزه می‌کرد که ۴۸۴۲ نفر در آن شرکت کرده بودند. اما برخلاف دو مسابقه دیگر، این بار اختلاف بین دو کاراکتر فاحش‌تر از گذشته بود و مارکوس فنیکس نیز در برابر مامور 47 با ۱۶۲۳ رای از میادین خداحافظی کرد. در مرحله نیمه نهایی ایجنت باید با کاراکتری مبارزه می‌کرد که با هیچ شخصیتی شوخی نداشت! او مکس پین، لارا کرافت و کاپیتان پرایس را شکست داده بود! شاهزاده پارسی نیز در این نبرد سنگین نتوانست در برابر هیتمن دوام بیاورد و از میادین خداحافظی کرد. با ۸۶۰۲ رای ثبت شده در مسابقه نیمه نهایی، مامور 47 با ۴۳۴۶ رای در برابر ۴۲۴۶ رای شاهزاده پارسی به پیروزی دست پیدا کرد و حالا باید با خشمگین‌ترین کاراکتر دنیای بازی‌ها رو به رو شود. آیا او قادر است کریتوس را نیز از پا دربیاورد؟

حامیان و جوایز

گیگابایت

جایزه نفر اول: یک کارت گرافیک GTX1060 G1 Gaming

جایزه نفرات سوم تا هفتم: ۵ اسپیکر S3000 گیگابایت

فروشگاه اگزو

جایزه نفر دوم:  یک دستگاه پلی‌استیشن 4 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده