// پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۱

قهرمان جدید Killer Instinct در دسترس قرار گرفت

 قهرمان جدید بازی مبارزه‌ای Killer Instinct به شخصیت‌های این بازی راه پیدا کرد.

مایکروسافت، ناشر بازی Killer Instinct که به صورت رایگان در دسترس کاربران رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان است، قهرمان جدید آن را برای کاربران به واسطه‌ی به روزرسانی در دسترس قرار داد. همانطور که اوایل ماه جاری اعلام شد، قهرمان جدید ربات مانند، کیلگور (Kilgore) با قیمت ۱۰ دلار در دسترس کاربران است. همچنین مایکروسافت اعلام کرد که نیمی از در‌آمد حاصل از فروش این کاراکتر را به صندوق مالی این بازی، جهت برگذاری مسابقات Killer Instinct اختصاص می‌دهد.

استودیو آیرون گلکسی (Iron Galaxy)، با معرفی کیلگور در وبلاگ بازی مذکور نوشت:

اگر علاقه‌ای هم به شرکت کردن در مسابقات ندارید، باز هم فرصت آن را دارید که با این راه از بازی Killer Instinct حمایت کنید.

کاربران هم‌اکنون می‌توانند قهرمان جدید، کیلگور را بر روی پلتفرم خود خریداری کنند.

Killer Instinct

استودیو بازی مذکور در مورد ربات جدید نوشت:

قبل از وارد شدن واحد‌های فولگور و مارک۳، شرکت التراتک  گروهی از ربات‌های فرسوده را در جریان برنامه سری سی‌سی‌آی‌ایکس تولید کرد. این ربات‌های قدرتمند و مخرب، با ضعف گرمایشی زود هنگام در سیستم سلاح خود مواجه شده و برای خدمت به جنگ مناسب نبود. اما یکی از این ربات‌ها با نام کیلگور خوداگاه شده و با برنامه نویسی سیستم خود، از این شرکت فرار کرده است.

در خبر‌ی دیگر، در مارس (اسفند فروردین) سال ۲۰۱۶ میلادی، تعداد بازیکنان این بازی از مرز ۶ میلیون گذشت که این تعداد بازیکن در طی ماه‌های گذشته بی سابقه بوده است.

 

 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده