نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۱

وودی هارلسون احتمالا در فیلم Han Solo حضور خواهد داشت

وودی هارلسون در حال مذاکره با لوکاس فیلم و دیزنی برای حضور در فیلم مورد انتظار هان سولو (Han Solo) است.

وودی هارلسون جدیدترین بازیگری است که در حال مذاکره با لوکاس فیلم و دیزنی برای حضور در فیلم Han Solo است. طبق گفته وب‌سایت ورایتی، هارلسون قرار است نقش مربی هان سولو را در این فیلم بازی کند. آلدن ارنرایک در نقش هان سولو جوان قرار است در این فیلم نقش آفرینی کند. با این حال، ورایتی اضافه کرد که هارلسون و لوکاس فیلم هنوز در مراحل اولیه مذاکره هستند. دونالد گلاور در نقش لاندو کالریسیان جوان و امیلیا کلارک در نقشی نامشخص، دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم Han Solo تایید شده است. فیل لرد به همراه کریس میلر، که کارگردانی انیمیشن فیلم لگو (The Lego Movie) و مجموعه فیلم Jump Street را بر عهده داشتند، کارگردانی فیلم Han Solo را بر عهده دارند.

نوشتن فیلمنامه فیلم Han Solo بر عهده لارنس کاسدان و پسرش جان کاسدان است و تمرکز آن بر روی دوران جوانی هان سولو و نحوه تبدیل شدنش به یک قاچاقچی، دزد و یک آدم رذل که اولین بار با لوک اسکای واکر و اوبی وان کنوبی در مغازه و بار موس ایزلی دیدار کرد، خواهد بود. همچنین تایید شده که چوباکا نیز در این فیلم حضور و نقش محوری خواهد داشت، با این وجود هنوز بازیگر نقش وی تایید نشده است، اما این احتمال وجود دارد که جوناس سوآتامو، ایفاگر نقش چوباکا در فیلم جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens)، در این فیلم نیز برای بازی در نقش چوباکا حضور داشته باشد.

Han Solo And Lando Calrissian

هارلسون چندان با فیلم های علمی تخیلی غریبه نیست. او پیش از این در نقش هیمیچ ابرناثی در هر چهار فیلم از مجموعه عطش مبارزه (The Hunger Games) به ایفای نقش پرداخته بود. او همچنین در فیلم جنگ برای سیاره میمون‌ها (War for the Planet of the Apes) محصول کمپانی فاکس قرن بیستم، نیز حضور دارد. این فیلم به کارگردانی مت ریوز، قرار است در تاریخ ۱۴ جولای ۲۰۱۷ (۲۳ تیر ۱۳۹۶) اکران شود. فیلمبرداری فیلم Han Solo  از ماه فوریه ۲۰۱۷ آغاز خواد شد. این فیلم، دومین فیلم فرعی از مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) خواهد بود. فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story)، نخستین فیلم فرعی جنگ ستارگان است که ماه گذشته به روی پرده رفت.

فیلم Han Solo برای اکران در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. طبق شایعاتی که اخیرا منتشر شده، اکران این فیلم تا دسامبر ۲۰۱۸ عقب افتاده است، طبق گفته منابع آگاه وب‌سایت Making Star Wars در صنعت سینما، فیلم Han Solo در روز پنج شنبه ۱۳ دسامبر ۲۰۱۸ (۲۲ آذر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. لارنس کاسدان و جیسون مک‌گاتلین در نقش تهیه کننده اجرایی و ویل آلگرا در نقش تهیه کننده در این فیلم حضور دارند.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده