نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۱۶

Digital Storm کامپیوتر کامپکت قابل ارتقای Bolt X را معرفی کرد

در جریان CES 2017 کمپانی Digital Storm از کامپیوتر کامپکت قابل ارتقای Bolt X رونمایی کرد.

پی‌سی‌های کامپکت از آنجایی که وزن کمی داشته و فضای کمی را اشغال می‌کنند، محبوبیت نسبتا زیادی دارند. البته این پی‌سی‌ها یک عیب اساسی نیز دارند که آن هم کوچک بودن فضای داخل کیس و در نتیجه گرم شدن بیش‌تر قطعات در مقایسه با کیس‌های معمولی است. با این حال کمپانی‌های زیادی در زمینه طراحی کامپیوتر‌های کامپکت فعالیت کرده و همواره سعی دارند آن‌ها را به محصولاتی بهتر تبدیل کنند.

در جریان CES 2017، کمپانی Digital Storm از پی‌سی کامپکت جدید خود با نام Bolt X رونمایی کرد که جدید‌ترین مدل از پی‌سی‌های سری بولت این کمپانی است. دیجیتال استورم محصول جدید خود را یک پی‌سی کامپکت مخصوص بازی و قابل ارتقا معرفی کرده و همچنین کیس آن را به گونه‌ای طراحی کرده که به لطف داشتن منافذ مختلف و همچنین تعبیه شدن فن‌هایی در قسمت بالایی، خنک شدن قطعات به بهترین شکل ممکن صورت می‌گیرد.

دیجیتال استورم هنوز اطلاعاتی از قیمت یا مشخصات فنی محصول جدید خود ارائه نکرده است. با این حال گفته شده که این کامپیوتر از سریع‌ترین کارت‌های گرافیکی و پردازنده‌ها پشتیبانی می‌کند که بر اساس آن، می‌توان حدس زد که امکان استفاده از کارت‌های گرافیکی سری GTX 10 انویدیا و پردازنده‌های نسل هفتمی اینتل در این کامپیوتر فراهم شده باشد تا این محصول بتواند بازی‌های روز دنیا را در رزولوشن‌های بالا اجرا کرده و در عین حال از واقعیت مجازی نیز پشتیبانی کند.

یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های بولت ایکس که آن را از پی‌سی‌های کامپکت رایج متمایز می‌کند، امکان ارتقای قطعات کامپیوتر به راحت‌ترین شکل ممکن است. دیجیتال استورم قسمت‌هایی را در داخل کیس تعبیه کرده که به سادگی می‌توانید قطعاتی مثل هارد را در آن‌ها قرار داده یا جدا کنید.

مدل پیشین کامپیوتر‌های کامپکت دیجیتال استورم یعنی Bolt 3 قسمتی معادل ۱۹۰۶ دلار برای حالت پایه خود داشت و پیش‌بینی می‌شود که مدل جدید نیز قیمت نسبتا بالایی داشته باشد.

تمام مقالات زومجی از نمایشگاه CES 2017 را از اینجا بخوانید.


منبع Engadget
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده