نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

ادای احترام مارک همیل به کری فیشر

مارک همیل با انتشار نامه‌ای به کری فیشر ادای احترام کرد.

سه شنبه هفته گذشته کری فیشر، بازیگر نقش پرنسس لیا در مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars)، در سن ۶۰ سالگی در گذشت. حال مارک همیل با انتشار نامه‌ای به او ادای احترام کرده است. در این نامه که توسط وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر شده، همیل در مورد اینکه چگونه فیشر بر روی زندگی او تاثیر گذاشته صحبت کرده است و از اینکه با فیشر در فیلم جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) دوباره همکاری کرده، سپاسگزار و خوشنود است. همیل همچنین در مورد اینکه فیشر برای او مانند یک خانواده بود نیز صحبت کرد، هرچند توضیح داد که آن‌ها همیشه با هم در ارتباط نبوده‌اند. همیل در این رابطه گفت:

ما سال‌های طولانی همدیگر را می‌شناختیم که طی آن یکدیگر را دوست داشتیم و حتی به جرات می‌توانم بگویم که ما لحظاتی نیز از هم متنفر بودیم. من در این مورد نمی‌توانم با شما صحبت کنم چون شما نمی‌توانید قضاوت درستی از این موضوع داشته باشید. ما به نحوی مانند یک خانواده بودیم. 

همیل در ادامه در مورد روح مهربان فیشر صحبت کرد و گفت که او این توانایی را داشت که هر شخصی احساس مهم بودن بکند و بداند که در یک جمع اهمیت زیادی دارد. همیل در ادامه گفت:

زمانی که شما در او خوبی و زیبایی را مشاهده کنید، شما با شخص دیگری در جهان نمی‌توانید لحظات سرگرم کننده‌تری داشته باشید. او می‌تواند شما را احساس کند به نحوی که شما احساس کنید مثلا مهم‌ترین شخص در زندگی او هستید. من فکر می‌کنم که او شخصی واقعا نادر و کمیاب بوده است. سپس شما می‌توانید با او کاملا مخالف باشید و با یکدیگر دعوا کنید و او برای هفته‌های طولانی با شما صحبت نخواهد کرد. اما همه این موارد بخشی از یک رابطه کامل است. هیچ چیزی یک طرفه نیست، همانطور که گفتم مثل او انگشت شمار هستند. او زندگی جذاب و خوبی داشت، اما اگر او دوست من نبود، زندگی من خیلی یکنواخت و خسته کننده می‌شد و جذابیت کمتری داشت.

همیل در ادامه گفت:

او به زندگی شاد و سرگرم کننده متعهد بود و اعتقاد داشت که باید زندگی را در آغوش گرفت. زندگی او مثل فیلم عمه میم (Auntie Mame) بود. او کارهای دیوانه‌واری در مجموعه جنگ ستارگان انجام می‌داد که من از این کارها مات و متحیر می‌شدم. لبخند او همیشه یک نشانه افتخار و احترام بود.

luke skywalker

فیشر دختر دبی رینولدز، بازیگر فیلم‌هایی چون Singin' in the Rain و Tammy and the Bachelor، و ادی فیشر، خواننده و بازیگر مشهور آمریکایی، است، رینولدز دو روز پس از فوت دخترش در سن ۸۴ سالگی درگذشتفیشر در حالی که تنها ۱۹ سال سن داشت،  اولین بار در فیلم جنگ ستارگان اپیزود چهارم: امیدی تازه (Star Wars: Episode IV - A New Hope) محصول سال ۱۹۷۷، در نقش پرنسس لیا بازی کرد و سپس در دو دنباله این مجموعه که جنگ ستارگان اپیزود پنجم: امپراتوری ضربه می‌زند (Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back) و جنگ ستارگان اپیزود ششم: بازگشت جدای (Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi) نام داشتند، بار دیگر در نقش لیا نقش آفرینی کرد.

فیشر همچنین در فیلم‌های دیگری چون برادران بلوز (The Blues Brothers) و «وقتی هری سالی را دید» (When Harry Met Sally) نیز بازی کرده است. او همچنین به عنوان صداپیشه شخصیت آنجلا در انیمیشن سریالی مرد خانواده (Family Guy) نیز حضور داشته است. فیشر همچنین به عنوان فیلمنامه‌نویس و نویسنده نیز فعالیت کرده که از جمله کارهای او می‌توان به کارت‌پستال‌هایی از لبه پرتگاه (Postcards from the Edge) اشاره کرد که مریل استریپ در فیلمی که از این کتاب اقتباس و ساخته شده است، بازی کرده بود. کتاب Wishful Drinking، دیگر کتابی است که فیشر آن را نوشته و در سال ۲۰۰۸ منتشر کرده است. طبق گفته او، این کتاب در مورد مبارزه او با بیماری افسردگی و مواد مخدر است. آخرین کتاب فیشر با عنوان The Princess Diarist در سال ۲۰۱۶ منتشر شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده