// چهار شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۱

نقشه جدید Oasis برای بازی Overwatch منتشر شد

بلیزارد رسما نقشه‌ جدید Oasis را در دسترس تمامی نسخه‌های بازی Overwatch قرار داد.

با به پایان رسیدن رویداد کریسمس در بازی اورواچ (Overwatch)، اکنون بلیزارد با انتشار یک نقشه‌ی جدید دلیل خوبی را برای ادامه‌ تجربه‌ی این بازی شوتر اول شخص در اختیار علاقمندان گذاشته است.

Oasis که نخستین بار در جریان بلیزکان (Blizzcon) رونمایی شده بود، امروز رسما برای تمامی پلتفرم‌ها عرضه شد. شما می‌توانید ویدیوی جدید منتشر شده را از پایین تماشا و دانلود کنید.

| |

شاید یکی از مهمترین عناصر تعبیه شده در Oasis را بتوان پدهای پرش دانست که برای اولین بار در بازی استفاده شده است. بلیزارد در هنگام رونمایی از Oasis از شیوه‌‌ی تغییر یا تقویت مهارت‌های اولتیمیت برخی شخصیت‌ها از جمله MacCree به واسطه‌ی خدمات فوق سخن گفته بود. Oasis همچنین برای نخستین بار شامل برخی خودروها نیز می‌شود که با برخورد به آنها کشته می‌شوید. Oasis اواخر ماه نوامبر به صورت آزمایشی برای نسخه‌ی رایانه‌های شخصی فعال شده بود.

بلیزارد در توصیف نقشه Oasis می‌گوید:

Oasis یکی از پیشرفته‌ترین شهرهای جهان است، یک گوهر درخشان که در صحرای عربستان سر بر آورده است. یادمانی برای استعداد و ابتکار بشر، جایی که پژوهشگران و دانشگاهیان سراسر منطقه برای یافتن یک شهر اختصاصی و بدون محدودیت برای پیشرفت‌های علمی گرد هم آمده‌اند. این شهر و ساکنان آن توسط وزارتخانه‌ها اداره می‌شود، مجموعه‌ای از ذهن‌های درخشان که اسرار بسیاری را بدست آورده‌اند که می‌تواند توجه بسیاری از سازمان‌های قدرتمند جهان را جلب کند.

بلیزارد همچنین مجموعه‌ای تصاویر را از نقاط مختلف Oasis منتشر کرده است که می‌توانید آنها را از پایین مشاهده کنید:


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده