// چهار شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۲

اپیزود اول بازی The Walking Dead: A New Frontier بر روی iOS رایگان شد

کاربران iOS می‌توانند با مراجعه به اپ استور اپل اپیزود اول بازی The Walking Dead: A New Frontier را به رایگان دریافت کنند.

از امروز کاربران iOS می‌توانند با مراجعه به اپ استور اپل اپیزود اول بازی The Walking Dead: A New Frontier را به رایگان دریافت کنند. این اتفاق کمی غیرعادی است زیرا برای اولین بار است که اپیزود اول یکی از بازی‌های استودیو تل‌تیل گیمز، سازنده و ناشر این بازی، به این سرعت رایگان می‌شود.

همچنین طبق یک عکس منتشر شده ظاهرا اپیزود دوم نیز به صورت محدود به رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. با این تفاسیر می‌توانید اپیزود اول را بر روی دستگاه iOS خود دانلود و از تجربه آن لذت برده و اگر موفق به دریافت اپیزود دوم به صورت رایگان نشدید، با پرداخت مبلغ ۴.۹۹ دلار آن را خریداری کنید.

زومجی در بررسی خود از اپیزود اول و دوم بازی The Walking Dead: A New Frontier که بصورت همزمان عرضه شده بود نمره عالی ۹ را در نظر گرفت. خلاصه‌ای از این نقد به شرح زیر است:

فصل سوم بازی اپیزودیک مردگان متحرک یا همان The Walking Dead: A New Frontier، شروعی طوفانی دارد. همان تیتراژ آغازین اپیزود اول کافیست تا مخاطب شدیدا جذب آن شود و تیتراژ پایانی اپیزود دوم، در کمال ناباوری شما را تشنه می‌گذارد! تشنه برای سومین اپیزود که می‌بایست چشم انتظار عرضه شدن آن بمانیم. از طرفی تغییرات جدید بخش گیم‌پلی نظیر قابل بازی بودن خاویر یا به عبارتی شخصیت اصلی بودن او سبب شده تا واکینگ دد ظاهری جدید بر تن کرده و مخاطبان خود را هیجان‌زده کند. هیجان‌زده از این که شخصیت خاویر چقدر می‌تواند به خوبی معرفی و روند داستانی وی پیش برود.


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده