// چهار شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۹

در بروزرسانی جدید Forza Horizon 3 کاربران پی سی مجبور به دانلود کل بازی هستند

با منتشر شدن بروزرسانی جدید Forza Horizon 3 و مشکل پیش آمده، کاربران نسخه پی‌سی این بازی مجبور به دانلود کل بازی هستند.

اخیرا بروزرسانی جدید بازی Forza Horizon 3 در راستای اضافه شدن بسته الحاقی مربوط به اتومبیل‌های جدید به بازی منتشر شده و ظاهرا این بروزرسانی بر روی نسخه رایانه‌های شخصی بازی با مشکل روبرو شده است و کاربران برای تجربه بازی باید ۵۳ گیگابایت (حجم کلی بازی) را از اول دانلود کنند.

طبق اطلاعاتی که توسط یکی از کاربران NeoGAF و انجمن بازی فورزا هورایزن ۳ منتشر شده، ظاهرا این بروزرسانی در اصل نسخه در حال توسعه بازی بوده و حاوی فولدرها و عکس‌هایی از اتومبیل‌هایی است که هنوز عرضه نشده‌اند. در ابتدا تیم سازنده اعلام کرده بود که دانلود این برورسانی هیچ مشکلی ندارد ولی پس از مشاهده عکس‌ها و فولدر‌ها یک بیانیه صادر کرد که در جریان آن کاربران پی‌سی می‌بایست بازی را پاک کرده و از اول آن را دانلود کنند، زیرا این بروزرسانی حاوی یک سری مشکلات سیستمی است.

استودیو ترن ۱۰ (Turn 10)، سازنده فورزا هورایزن ۳، در این باره می‌گوید:

مشکلات نسخه پی‌سی از روی بازی پاک و جایگزین شده است. به همین منظور کاربرانی که نسخه بازی آن‌ها .۳۷.۲ است می‌بایست سریعا بازی را پاک کرده و آن را از اول نصب کنند تا نسخه .۳۵.۲ بر روی سیستم آن‌ها نصب شود.

اگر این کار را انجام ندهید و بخواهید سیو‌های جدید بوجود آورید، با مشکل روبرو شده و فایل‌های شما آسیب می‌بینند. با پاک کردن و نصب مجدد این مشکلات کاملا برطرف شده و براحتی می‌توانید از سیوهای خود استفاده کنید. البته اگر از سیوهای جدا استفاده می‌کنید، نسخه .۳۷.۲ مشکلی برای شما بوجود نمی‌آورد و می‌توانید براحتی به بازی کردن ادامه دهید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده