نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۱

آمازون سریال The Man in the High Castle را برای فصل سوم تمدید کرد

شبکه آمازون پرایم سریال مردی در قلعه‌ی بلند (The Man in the High Castle) را برای فصل سوم تمدید کرد.

آمازون به طور رسمی سریال محبوب و پر طرفدار The Man in the High Castle را برای فصل سوم تمدید کرد. این کمپانی همچنین اعلام کرد که اریک اورمایر به عنوان تهیه کننده اجرایی و سازنده جدید این سریال، به فصل سوم سریال The Man in the High Castle اضافه شده است. او پیش از این در ساخت سریال‌های متعددی همکاری داشته است که از مهم‌ترین کار‌های او می‌توان به دو سریال نظم و قانون (Law & Order) و وایر (The Wire) اشاره کرد، او همچنین نامزد جوایز متعددی از مراسم امی نیز شده است. پیش از این فرانک اسپوتنیتز تهیه کننده اجرایی و سازنده سریال The Man in the High Castle بوده است که سال گذشته پروژه ساخت فصل دوم این سریال را ترک کرد، اورمایر جانشین او در این سریال خواهد شد.

طبق گفته ددلاین، اسپوتنیتز به دلیل اختلافات شدید با آمازون در تصمیم گیری برای اتفاقات آینده سریال، این سریال را ترک کرده است. فصل سوم سریال The Man in the High Castle قرار است در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۷ منتشر شود. در حال حاضر فصل اول و دوم این سریال از طریق شبکه استریم آمازون در دسترس هستند. این سریال بر اساس کتابی‌ به همین نام نوشته فیلیپ کی دیک ساخته شده، این تئوری را در نظر می‌گیرد که چه می‌شد اگر متحدین در جنگ جهانی‌ دوم شکست می‌خوردند و آلمان نازی پیروز این جنگ می‌شد. داستان سریال در سال ۱۹۶۲ جریان دارد. جو لوئیس، رئیس بخش سریال‌های کمدی و درام آمازون، در بیانیه خود برای تمدید سریال The Man in the High Castle گفت:

همانطور که همیشه تاریک‌ترین و انسانی‌ترین بخش شخصیت‌ها را اکتشاف کردیم و نشان دادیم، تلاش کردیم که باورنکردنی‌ترین داستان‌ها را در دو فصل گذشته فراهم و ارائه کنیم. اریک و تیم او در حال انجام یک کار باورنکردنی هستند و در حال خلق داستانی از زندگی درونی شخصیت‌ها بوده که در تلاش هستند تا ببینند کاری که در این جهان دارند انجام می‌دهند خوب است یا خیر. من بی‌صبرانه در انتظار پخش فصل سوم سریال در سال ۲۰۱۷ هستم تا بینندگان ما این سریال را تماشا کنند.

قسمت اول فصل اول سریال The Man in the High Castle در ژانویه ۲۰۱۵ پخش شد و قسمت‌های دیگر در ماه‌های اکتبر و نوامبر ۲۰۱۵ از شبکه استریم آمازون منتشر شدند. فصل دوم این سریال ماه دسامبر ۲۰۱۶ از این شبکه پخش شد. طبق آماری که از این سریال منتشر شده، تعداد بینندگان فصل دوم سریال The Man in the High Castle، بیش از هر برنامه دارای فیلمنامه دیگر شبکه استریم آمازون بوده است. الکسا داوالس در نقش جولیانا کرین، لوک کلاین‌تنک در نقش جو بلیک، روپرت اوانز در نقش فرانک فرینک، کری هیرویوکی تاگاوا در نقش تاگومی، جوئل دلا فیونته در نقش بازرس کیدو، روفوس سیول در نقش جان اسمیت و دی جی کوالز در نقش اد مک‌کارتی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده