نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

فیلمبرداری فیلم Jurassic World 2 بزودی آغاز خواهد شد

آنتونیو بایونا با انتشار تصویری اعلام کرد که بزودی تولید و فیلمبرداری فیلم مورد انتظار Jurassic World 2 آغاز خواهد شد.

فیلم دنیای ژوراسیک (Jurassic World) در سال ۲۰۱۵ به موفقیت بزرگی دست پیدا کرد و توانست مجموعه پارک ژوراسیک (Jurassic Park) را دوباره احیا کند و حال علاقه مندان این مجموعه در انتظار ساخت و انتشار دنباله این فیلم در سال ۲۰۱۸ هستند. آنتونیو بایونا، کارگردان فیلم دنیای ژوراسیک ۲ (Jurassic World 2)، با انتشار تصویری در توییتر شخصی خود اعلام کرد که بزودی تولید و فیلمبرداری این فیلم آغاز خواهد شد. او در توصیف این تصویر نوشت:

برای شروع این ماجراجویی آماده شده‌ایم.

این در حالی است که برایس دالاس هاوارد، بازیگر نقش کلیر دارنینگ، در مصاحبه‌ای در مراسم جوایز انجمن بازیگران فیلم، اعلام کرد که بزودی فیلمبرداری فیلم Jurassic World 2 آغاز خواهد شد و بسیار برای آن هیجان زده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Jurassic World 2 Director Teases Start Of Production

کریس پرت و برایس دالاس هاوارد برای بازی در نقش اوون گرادی و کلیر دارنینگ در دنباله فیلم Jurassic World باز خواهند گشت. توبی جونز، ریف اسپال و جاستیس اسمیت از جمله بازیگرانی جدیدی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در این فیلم تایید شده است. هفته گذشته، کمپانی یونیورسال اعلام کرد که دنیلا پیندا، بازیگر سریال اصیل‌ها (The Originals) به جمع بازیگران فیلم Jurassic World 2 اضافه شده است. جزئیات و اطلاعات زیادی از نقش او مانند نام شخصیتی که قرار است در این فیلم بازی کند منتشر نشده است، اما یونیورسال تایید کرده که او قرار است نقش شخصیت اصلی زن این فیلم را بر عهده داشته باشد. کالین ترورو، تهیه کننده فیلم Jurassic World 2، در مصاحبه‌ای در ماه مهر گفت که این فیلم از قسمت اول آن ترسناک‌تر و دلهره‌آورتر خواهد بود. او گفت:

 Jurassic World 2 از فیلم اول ترسناک‌تر و دلهره‌آور تر خواهد شد. این تنها راهی است که می‌توان داستان آن را طراحی کرد و نوشت. مدت‌ها قبل و پیش از انتخاب کارگردان فیلم، من می‌دانستم که می‌خواستم بایونا کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته باشد، هرچند هر شخصی که تاکنون اسم آن را شنیده بودید می‌توانست کارگردان این فیلم باشد. بنابراین همه چیز در مجموعه فقط براساس توانایی‌ها و مهارت‌های او [بایونا] شکل گرفته است.

ترورو در ادامه جزئیات بیشتری را از فیلم Jurassic World 2 به اشتراک گذاشت و اضافه کرد که بزرگ‌تر بودن فیلم لزوما به معنای دایناسورهای بزرگ‌تر و صحنه‌های اکشن بیشتر نیست. او در ادامه می‌گوید:

من فکر نمی‌کنم که بزرگ‌تر بودن فیلم به معنای دایناسورهای بزرگ‌تر یا بهتر یا صحنه‌های اکشن و حماسی بیشتر باشد، مردم لزوما به دنبال چیزهای بیشتری در این مجموعه هستند و آن چه که آن‌ها می‌خواهند را من دوست دارم.

ترورو کارگردانی قسمت اول فیلم Jurassic World را بر عهده داشته و این فیلم توانسته است با فروشی معادل ۱.۶ میلیارد دلار در سراسر جهان، در حال حاضر چهارمین فیلم پرفروش دنیا باشد. علاوه بر تهیه کنندگی، ترورو به همراه درک کانلی بر روی فیلمنامه فیلم Jurassic World 2 نیز کار می‌کنند. فیلم Jurassic World جدیدترین فیلم این مجموعه پس از فیلم پارک ژوراسیک ۳ (Jurassic Park III) است که در سال ۲۰۰۱ منتشر شده بود. این مجموعه براساس مجموعه رمان‌های Jurassic Park مایکل کرایتون ساخته و اکران می‌شود.

فیلم  Jurassic World 2 برای اکران در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۱۸ (۱ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده