نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۴۷

ایسر لپ تاپ گیمینگ ۹۰۰۰ دلاری Predator 21 X را معرفی کرد

در جریان CES 2017، ایسر از لپ‌تاپ گیمینگ Predator 21 X با قیمت ۹ هزار دلار رونمایی کرد.

کمپانی تایوانی ایسر در جریان CES 2017 دو لپ‌تاپ مخصوص بازی جدید معرفی کرد. اولین لپ‌تاپ که Predator 21 X نام دارد، محصولی با صفحه نمایش خمیده است. این لپ‌تاپ از دو کارت گرافیک GTX 1080 که به صورت SLI به یکدیگر متصل شده‌اند و همچنین پردازنده مرکزی Intel Core i7-7820HK بهره می‌برد. به‌علاوه داشتن ۶۴ گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 باعث می‌شود تا لپ‌تاپ جدید ایسر سنگین‌ترین بازی‌های روز را هم با بهترین کیفیت اجرا کند.

البته ایسر برای فضای ذخیره سازی اطلاعات در این لپ‌تاپ هم ویژگی جالبی تدارک دیده و می‌توانید تا چهار SSD را به شکل RAID 0 در آن استفاده کنید. همچنین یک هارد دیسک دو ترابایتی با سرعت 7200 RPM نیز در این لپ‌تاپ استفاده شده است که برای ذخیره‌سازی اطلاعاتی چون موسیقی یا فایل‌های دیگر مناسب است.

لپ‌تاپ Predator 21 X قرار است ماه میلادی آینده با قیمت ۹ هزار دلار وارد بازار شود.

ایسر

اما دومین لپ‌تاپ ایسر، مدل ارتقا یافته Predator 17 X است که با پردازنده Intel Core i7-7820HK و کارت گرافیک GeForce GTX 1080 که هشت گیگابایت حافظه از نوع GDDR5X دارد عرضه خواهد شد. حافظه رم ۶۴ گیگابایتی از نوع DDR 4 و صفحه نمایش ۱۷.۳ اینچی با پشتیبانی از G-Sync نیز از دیگر مشخصات این لپ‌تاپ ۲۶۰۰ دلاری است که در تاریخ نامشخصی وارد بازار خواهد شد.

 در پایان از شما دعوت میکنیم برای اطلاع از قیمت لپ تاپ و مشخصات فنی آن به دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید. مشخصات فنی کامل لپ تاپ ایسوس، لنوو، ایسر، دل، اپل، HP و دیگر برندهای مطرح به همراه گالری تصاویر، مقایسه و لینک فروشگاههای عرضهکنندهی آنها در بخش لپتاپ دیتابیس محصولات زومیت در اختیار شما خواهد بود.

تمام مقالات زومجی از نمایشگاه CES 2017 را از اینجا بخوانید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده