// چهار شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۱

تریلر جدید بازی GRIP

استودیو کیجد المنت (Caged Element) تریلر جدیدی از بازی GRIP را منتشر کرد.

استودیو کیجد المنت در اقدامی تریلر جدیدی از بازی ماشین‌سواری GRIP با محوریت موسیقی این بازی که توسط Full Kontakt ساخته شده‌ را منتشر کرده است.

در تریلر مذکور که در مدت ۷۵ ثانیه بخش‌هایی از گیم‌پلی سریع بازی GRIP را به نمایش می‌گذارد، گزیده‌ای از پنج آهنگ این بازی به نام‌های Blackout ،Creeper ،Power Train، Cyborg و Clock Watch به گوش می‌رسد که در زیر می‌توانید آن را تماشا کنید:

| |

برای آشنایی با کار‌های Full Kontakt پیشنهاد می‌شود که به صفحه او در ساوند‌کلاود مراجعه کنید. بازی رانندگی GRIP که در آینده جریان دارد، الهام گرفته از سری بازی‌های Rollcage است. این بازی در واقع تر‌کیبی است از سرعت، ماشین‌های جنگی وسلاح‌های قدر‌تمند. استودیو کیجد المنت ویژگی‌های اصلی بازی GRIP را چنین برشمرده است:

  • مسابقات هیجان‌انگیز: با سرعت بالای ۱۰۰۰ کیلو‌متر بر ساعت بر روی سطح، دیوار و سقف به رانندگی بپردازید. طراحی خاص ماشین‌های GRIP امکان رانندگی بر روی هر دو طرف را فراهم می‌کند، به‌همین دلیل چپ کردن ماشین به معنای شکست در مسابقه نیست
  • پیک آپ‌های فوق‌العاده: برای نبرد با رقیبان می‌توانید از طیف گسترده‌ای از پاور آپ‌ها و سلاح‌های مختلف استفاده کنید. با قرار دادن مواردی اعم از موشک و اسلحه‌ها تا سپر و توربو‌ها، هدف خود که همانا ارائه گستره وسیعی از پیک‌آپ‌های هیجان‌انگیز است را به حقیقت تبدیل کرده‌ایم
  • سیاره‌های عجیب و غریب: بر روی انواع و اقسام سیاره‌ها از جمله سیاره‌های یخی، جنگل‌های فضایی و شهر‌های غیر‌زمینی به رانندگی بپردازید. از ویرانی‌ها به عنوان ابزاری در جهت پیروزی، از موارد موجود در اطراف محیط برای نابودی حریفان و از مسیر‌های جایگزین برای گم کردن افرادی که به دنبالتان هستند استفاده کنید.
  • ماشین‌های جنگی: از بین تعدادی زیادی از خودرو‌های زرهی که توسط کمپانی‌های مختلفی از سراسر کهکشان ساخته شده‌اند، ماشین مورد‌نظر خود را انتخاب کنید. هر‌یک از این ماشین‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند، بعضی‌ها سریع و فرز هستند و برخی دیگر بزرگ و دارای زره قوی هستند. برای هر سلیقه‌ای خودرو مناسب در نظر گرفته شده است
  • موسیقی عالی: در حالی که موسیقی بی‌نظیری از هنر‌مندان متفاوت در حال پخش شد، مسابقه‌ها را انجام دهید. درام اند بیس (Drum n Bass) سبک اصلی ما است

بازی GRIP هم‌اکنون در مرحله دسترسی پیش از موعد شبکه استیم قرار داشته و بازیکنان می‌توانند از بین چهار ماشین (سه کمپانی)، خودرو مورد‌نظر خود را انتخاب کنند. همچنین بزودی دو ماشین دیگر نیز به این بازی اضافه می‌شود. هر‌یک از ماشین‌های این بازی از نظر رنگ، رینگ و تایر و سلاح‌های چهار‌گانه (موشک، مسلسل، مین و راکت) قابل شخصی‌سازی است. همچنین امکان انتخاب از بین سه پاور‌آپ توربو، بمب الکترومغناطیسی و سپر وجود دارد. علاوه بر ماشین جدید، سلاح‌های بیشتری نیز به بازی اضافه خواهد شد.

در حال حاضر بازی GRIP دارای هفت پیست رانندگی، ۱۵ دوره کارکور و ۲ منطقه است. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند به صورت تک‌نفره و Split-Screen این بازی را تجربه کنند. بخش چند‌نفره آنلاین در آینده نزدیک اضافه می‌شود. بازی GRIP با استفاده از موتور آنریل انجین 4 ساخته شده و استودیو سازنده علاوه بر پلتفرم رایانه‌های شخصی، قصد دارد این بازی را بر روی کنسول‌ها نیز عرضه کند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده