نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۱۶

Roccat در جریان CES 2017 از ماوس های جدید مخصوص بازی خود رونمایی کرد

در نمایشگاه CES 2017، شرکت Roccat از ماوس‌های جدید مخصوص بازی خود رونمایی کرد.

قابلیت‌ها و دقت ماوس‌های مخصوص بازی به‌قدری افزایش یافته که انتخاب یک ماوس بیشتر سلیقه‌ای بوده و ربطی به عملکرد ندارد. این موضوع زمانی بیشتر به چشم می‌آید که میزان DPI و IPS ماوس‌ها را در نظر بگیریم، زیرا آنها به حدی رسیده‌اند که کاربران نمی‌توانند تفاوت‌ها را متوجه شوند.

با این حال شکرت روکت در جریان CES 2017، از ماوس‌های جدیدی با نام‌های Kone EMP، Leadr و Kone Pure 2017 رونمایی کرد که هر سه از حسگر نوری Owl-Eye (چشم جغد) استفاده می‌کنند.با 

طبق اطلاعات منتشر شده، سنسور Owl-Eye می‌تواند حرکات ماوس را با دقت یک به یک بخواند. دقت فراوان و سطح کنترلی که ماوس جدید Roccat در اختیار کاربر قرار می‌دهد، به‌قدری است که از طریق آن می‌تواند پل موجود میان کاربر و بازی را از بین ببرد. این ماوس‌ها از سنسوری با گستره ۱۲۰۰۰ DPI، شتاب 50G و سرعت ردیابی 250 IPS بهره می‌برند.

Leadr، یک ماوس بی‌ سیم است که لگ و تاخیر ندارد. Kone EMP، دومین محصول Roccat است که از کلید‌های قابل برنامه‌ریزی و چراغ‌های ال‌ای‌دی برای زیبایی بیشتر استفاده می‌کنند. درنهایت Kone Pure 2017 معرفی شده که تنها ۸۸ گرم وزن دارد و برای گیمرهایی طراحی شده که ماوس‌های کوچک را ترجیح می‌دهند.

هنوز قیمت و زمان عرضه این ماوس‌ها اعلام نشده است.

تمام مقالات زومجی از نمایشگاه CES 2017 را از اینجا بخوانید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده