// دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۵۹

معرفی فیلم های جشنواره فجر: رگ خواب

فیلم «رگ خواب»، چهارمین فیلم سینمایی حمید نعمت الله روایتی متفاوت را از اضمحلال یک زن روایت می‌‌کند.

با آغاز سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، اکنون همگان در انتظار اکران فیلم‌های سینمایی حاضر در این جشنواره هستند. یکی از فیلم‌های حاضر در بخش رقابتی سودای سیمرغ، فیلم سینمایی «رگ خواب»‌ با حضور لیلا حاتمی است که در نهایت بعد از یک سال در جشنواره‌ فیلم فجر به نمایش در می‌آید. حمید نعمت الله، کارگردان فیلم سینمایی «آرایش غلیظ» و «بوتیک» این‌بار با ورود به یک موضوع اجتماعی، قصد دارد تا از دیدی متفاوت به فراز و فرودهای زندگی یک زن و از هم پاشیدگی و شکست‌هایش نگاهی بی‌اندازد. در کنار لیلا حاتمی؛ کوروش تهامی و حمیدرضا آذرنگ نیز در فیلم سینمایی «رگ خواب» مقابل دوربین رفته‌اند. این فیلم براساس فیلم‌نامه معصومه بیات، نویسنده‌ی مجموعه تلویزیونی «بیا از گذشته حرف بزنیم» نگارش شده است.

حمید نعمت‌الله همچنین در کنار کارگردانی،‌ تهیه‌کنندگی رگ خواب را نیز برعهده دارد. از دیگر حاضران در «رگ خواب»‌ می‌توان به اجرای همایون شجریان برای موسیقی فیلم اشاره کرد. این دومین اثر بعد از فیلم سینمایی «بی‌ پولی» است که لیلا حاتمی مقابل دوربین نعمت‌الله قرار می‌گیرد. از دیگر آثار حمید نعمت‌الله که در جشنواره فیلم فجر حضور دارند می‌توان به «شعله ور»، محصول سال ۱۳۹۵ اشاره کرد که یکی از نامزدهای بخش غیررقابتی چشم‌انداز سینمای ایران است. امین حیاتی، زهرا حاتمی و پانته‌آ مهدی‌نیا از جمله هنرمندانی هستند که در تازه‌ترین فیلم نعمت الله ایفای نقش کرده‌اند.

خلاصه داستان: داستان «رگ خواب» درباره یک زن است و در واقع اضمحلال زنی را در زندگی‌اش به تصویر می‌کشد.

کارگردان و تهیه‌کننده: حمید نعمت الله

بازیگران: لیلا حاتمی، کوروش تهامی، الهام کردا، لیلا موسوی، حسین عرفانیان، خسرو بامداد، بامداد نعمت‌اله و حمیدرضا آذرنگ

سایر عوامل: نویسنده: معصومه بیات/ مجری طرح: سهند ترابی/ مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی/ دستیاران فیلمبردار: سعید براتی، حسن لشکری، مهدی براتی، سجاد براتی، امیر نامنی/ صدابردار: بابک اردلان/ دستیاران صدا: امیر عاشق حسینی، بردیا اردلان/ طراح صحنه: محمدرضا میرزا محمدی/ دستیاران صحنه: بابک تکریم سیف‌آبادی، سعید بیات/ طراح لباس: آزاده قوام/ دستیار لباس: فاطمه امیری/ تدوین: مهدی سعدی/ طراح گریم: سهند ترابی/ دستیار گریم: لیلا ثانی، مهدی صیاد/ ناظر فنی پس از تولید: وحید قطبی‌زاده/ جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: سینا قویدل.

پوستر رگ خواب

پوستر فیلم رگ خواب

فیلم رگ خواب

فیلم رگ خواب

فیلم رگ خواب

فیلم رگ خواب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده