نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۱

معرفی فیلم های جشنواره فجر: خوب، بد، جلف

با معرفی فیلم کمدی خوب، بد، جلف نامزد بخش سودای سیمرغ در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر همراه با زومجی باشید.

جشنواره فیلم فجر روز شنبه رسما آغاز به کار کرد و اکران و نمایش فیلم‌های این جشنواره از روز دوشنبه آغاز خواهد شد. فیلم کمدی و طنز خوب، بد، جلف نخستین تجربه كارگردانى پیمان قاسم خانی است که او بیشتر به عنوان سرپرست گروه‌ نویسندگان سریال‌های مهران مدیری از جمله شب‌های برره، پاورچین و مرد هزار چهره شناخته شده است. در فیلم خوب، بد، جلف بازیگرانی چون حمید فرخ نژاد، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ویشکا آسایش و امیر مهدی ژوله به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم خوب، بد، جلف تولید سال ۱۳۹۴ است، اما اکران این فیلم بارها عقب افتاد تا سرانجام هفته گذشته اعلام شد که این فیلم در تاریخ ۲۳ بهمن امسال به روی پرده‌های سینما خواهد رفتقاسم خانی علاوه بر کارگردانی فیلم خوب، بد، جلف، کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده داشته و همچنین نقش کوتاهی را نیز بازی کرده است. فیلم خوب، بد، جلف در بخش مسابقه‌ای سودای سیمرغ جشنواره فجر سی و پنجم شرکت کرده که در ادامه می‌توانید تیزر این فیلم را مشاهده و اطلاعات دیگری از آن را مطالعه کنید:

خلاصه داستان: یک کارگردان هنری سینما از طرف تهیه کننده‌اش تحت فشار است تا از دو بازیگر تجاری برای بازی در نقش‌های اصلی فیلمش استفاده کند. از نظر کارگردان آن‌ها بدترین انتخاب‌های ممکن هستند، اما اگر می‌خواهد که فیلم را بسازد مجبور است در مدت کوتاهی آن‌ها را به نقش‌هایشان نزدیک کند و این کار آسانی نیست.

کارگردان: پیمان قاسم خانی

بازیگران: پژمان جمشیدی، حمید فرخ نژاد، ویشکا آسایش، مانی حقیقی، بیژن امکانیان، سام درخشانی، امیر مهدی ژوله، آزاده صمدی، علی اوجی، نیوشا ضیغمی، محراب قاسم خانی و پیمان قاسم خانی

سایر عوامل: نویسنده: پیمان قاسم خانی/ مدیر فیلمبرداری: علی تبریزی/ طراح گریم: عبدالله اسکندری/ طراح صحنه: پیام اسکندری/ دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: زینب نصرالهی/ مدیر تولید: رضا کریمی

پوستر خوب بد جلف

تصاویر خوب بد جلف


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده