نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۰

معرفی فیلم های جشنواره فجر: چراغ‌ های ناتمام

با معرفی فیلم چراغ های ناتمام، اولین فیلم مصطفی سلطانی که در بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر حضور دارد، همراه زومجی باشید.

فیلم چراغ‌های ناتمام، فیلم جدید مصطفی سلطانی است که در بخش سودای سیمرغ سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد. به گفته سلطانی، این فیلم حاصل دوازده سال تجربه سینمایی او است.

وی در اولین فیلم خود، به سراغ سینمای دفاع مقدس رفته است و فیلم وی در دسته فیلم‌های ارزشی قرار می‌گیرد. بنا به گفته‌های سطانی، وی به هیچ‌وجه قصد نداشه که فیلمش را با کلیشه‌های رایج این ژانر بسازد. وی مدعی شده است که قصد او، این بوده که فیلمی درخور شعور مخاطب تولید کند. 

خلاصه داستان: آیا تا حالا شده فکر کنین یه چیزی دور و برتون درست نیست و ندونین اون چیه؟ بین هزار نفر آدم راه برین اما تنهای تنها باشین... روزا پشت سر هم بگذرن و شما کاری از دستتون برنیاد... فکر کنین سر جاتون نیستین اما ندونین چطوری باید برسین به اون جایی که دلتون می‌خواد... هیچکس نباشه که با یه جمله بهتون قوت قلب بده...

کارگردان: مصطفی سلطانی

فیلمنامه‌نویس: محسن جسور

تهیه‌کننده: مجتبی امینی

بازیگران: مجید صالحی، شقایق فراهانی، حسین مهری، الهام نامی، حسین ملکی، داریوش ارجمند و علیرضا استادی

سایر عوامل: آهنگساز: هادی رحمانی، چهره پرداز: شهرزاد عقیقی، طراح صحنه و لباس: بابک پناهی، ناظر جلوه های ویژه بصری: فرید ناظر فصیحی، صدابردار: رضا تهرانی و صداگذار: وحید مقدسی و احسان افشاریان.

پوستر فیلم چراغ های ناتمام

فیلم چراغ های ناتمام


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده