نویسنده: آرش عیاری
// یکشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

معرفی فیلم های جشنواره فجر: بدون تاریخ بدون امضا

بدون تاریخ بدون امضا یکی دیگر از فیلم‌های جشنواره فجر امسال است که نوید محمدزاده و هدیه تهرانی در آن ایفای نقش می‌کنند. 

در ادامه معرفی فیلم‌های حاضر در بخش سودای سیمرغ سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، به فیلم بدون تاریخ بدون امضا به کارگردانی وحید جلیلوند و تهیه‌کنندگی علی جلیلوند می‌رسیم. بدون تاریخ بدون امضا، دومین تجربه بلند سینمایی این کارگردان است که در سبک اجتماعی است و بازیگران شناخته‌شده‌ای مانند نوید محمدزاده، هدیه تهرانی و امیر آقایی در آن ایفای نقش می‌کنند. 

فیلم بدون تاریخ بدون امضا درباره پزشکی به نام کاوه نریمان است که در پزشکی قانونی با جسدی روبه‌رو می‌شود که قبلا او را می‌شناخته است. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به سعید داخ، علیرضا استادی و زکیه بهبهانی اشاره کرد. نکته دیگر درباره بدون تاریخ بدون امضا این است که تعداد زیادی از هنرجویان حوزه تئاتر هم در آن حضور دارند.

فیلم بدون تاریخ بدون امضا

خلاصه داستان: بدون تاریخ بدون امضا درباره پزشکی به نام کاوه نریمان است که در پزشکی قانونی با جسدی روبه‌رو می‌شود که قبلا او را می‌شناخته است.

کارگردان: وحید جلیلوند

تهیه‌کننده: علی جلیلوند

بازیگران:‌ نوید محمدزاده، امیر آقایی، هدیه تهرانی، سعید داخ، علیرضا استادی بامعرّفی: زکیّه بهبهانی با حضور تعداد زیادی از هنرجویان تئاتر

سایر عوامل: نویسندگان: علی زرنگار، وحید جلیلوند / مدیر فیلمبرداری: پیمان شادمانفر / طراح گریم: عبدالله اسکندری / مدیر تولید: محمدصادق آذین / طراحی و ترکیب صدا: سیدعلیرضا علویان / مدیر صدابرداری: امین میرشکاری / طراح صحنه: محسن نصراللّهی / طراح لباس: دلیله صوفیانی / تدوین: وحید جلیلوند، سپهر وکیلی / برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: زینب نصراللّهی /  منشی صحنه: ندا قائدی / عکاس: امیرحسین شجاعی / مدیر تدارکات: محمد حیدرقلی / دستیار یک فیلمبردار: آرش رمضانی، دستیار کارگردان: بهنام اعلمی / دستیار یک صحنه: مسعود مقوّمی

فیلم بدون تاریخ بدون امضا

فیلم بدون تاریخ بدون امضا

فیلم بدون تاریخ بدون امضا

پوستر فیلم بدون تاریخ بدون امضا

فیلم بدون تاریخ بدون امضا


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده