نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم Fantastic Beasts and Where To Find Them اعلام شد

تاریخ انتشار نسخه بلوری و خانگی فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them مشخص و اعلام شد.

کمپانی برادران وارنر رسما تاریخ انتشار نسخه بلوری، دی‌وی‌دی و دیجیتالی فیلم جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها (Fantastic Beasts and Where To Find Them) را که نسخه پیش درآمد مجموعه هری پاتر (Harry Potter) است، تایید و اعلام کرد. طبق گفته این کمپانی، این سه نسخه طی ماه مارس (اسفند-فروردین) منتشر خواهند شد. طبق گفته برادران وارنر، نسخه دیجیتالی فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them قرار است در تاریخ ۷ مارس (۱۸ اسفند) منتشر شود و نسخه بلوری و دی‌وی‌دی این فیلم نیز در تاریخ ۲۸ مارس (۸ فروردین ۱۳۹۶) منتشر خواهند شد. شما در ادامه می‌توانید تصویر روی جلد نسخه بلوری و خانگی این فیلم را مشاهده کنید:

Fantastic Beasts and Where to Find Them Blu-ray/DVD and digital

همچنین کمپانی برادران وارنر ویژگی‌های نسخه خانگی فیلم Fantastic Beasts را نیز اعلام کرد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به بخش «پیش از هری پاتر: آغاز عصر جدید سحر و جادو» (Before Harry Potter: A New Era of Magic Begins) اشاره کرد. در این بخش، جی.کی.رولینگ (خالق هری پاتر و نویسنده این فیلم)، دیوید یتس (کارگردان فیلم)، دیوید هیمن (تهیه کننده فیلم) در مورد ساخت و خلق پیش درآمد هری پاتر بحث و گفتگو می‌کنند. همچنین ویدیوهای کوتاهی در مورد خلق و ساخت موجودات و شخصیت‌های فیلم Fantastic Beasts نیز در این نسخه وجود دارد. طبق گفته برادران وارنر، ۱۱ صحنه حذف شده فیلم Fantastic Beasts نیز در نسخه خانگی این فیلم قرار داده شده است. علاوه بر این، برادران وارنر تریلری از نسخه خانگی فیلم Fantastic Beasts نیز منتشر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

| |

فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them در نوامبر سال ۲۰۱۶ (آبان امسال) به روی پرده رفت و طبق گفته وب‌سایت باکس آفیس موجو، تاکنون بیش از ۸۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است. در این فیلم بازیگرانی چون ادی ردمین، کاترین واترستون، آلیسون سودول، دن فوگلر، کالین فارل، سامانتا مورتون، ازرا میلر، جان ویت، جما چان، کارمن اجوجو، جن ماری، زو کراویتز و فیث وود-بلاگروو به ایفای نقش پرداخته‌اند. مدتی پیش جی.کی.رولینگ تایید کرد که مجموعه فیلم‌های Fantastic Beasts از یک سه گانه تبدیل به پنج گانه شده است و فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them اولین فیلم از این مجموعه پنج قسمتی خواهد بود.

فیلم موجودات جادویی و زیستگاه آن‌ها ۲ (Fantastic Beasts and Where To Find Them 2) قرار است در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸ (۲۵ آبان ۱۳۹۷) اکران شوداتفاقات این فیلم در شهر پاریس رخ خواهد داد و چندی پیش تایید شد که در این فیلم شاهد حضور آلبوس دامبلدور جوان نیز خواهیم بود. فیلمبرداری این فیلم قرار است از تابستان سال ۲۰۱۷ آغاز شود. در اواسط این ماه، حضور جانی دپ، بازیگر و ستاره مجموعه فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب (Pirates of the Caribbean)، در فیلم Fantastic Beasts 2 تایید شد. مدتی پیش نیز اعلام شد که او قرار است نقش گلرت گریندلوالد را در این فیلم بازی کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده