نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

معرفی بازی موبایل Sky

بازی اندروید و آیفون Sky یکی از محصولات شرکت کچاپ است که دقت و تمرکز شما را به چالش می‌کشد.

شرکت کچاپ را می‌توان یکی از موفق‌ترین‌ها در زمینه ساخت بازی‌های موبایل آرکید دانست. استودیویی که آثاری چون بازی Stack یا بازی 2048 را ساخته و روانه بازار کرده است. یکی از جدیدترین بازی‌های این استودیو Sky نام دارد که برای اندروید و iOS عرضه شده است. این بازی موبایل هم مانند اکثر محصولات پیشین کچاپ یک بازی آرکید است که در آن باید برای ثبت رکورد‌های بهتر تلاش کنید. در بازی اندروید و آیفون Sky کنترل یک مکعب را در اختیار دارید و باید با پریدن از روی موانع و جمع‌آوری سکه‌ها، سعی کنید امتیاز بیش‌تری کسب کنید. با یک بار ضربه زدن به صفحه گوشی مکعب شما پرش کوتاه انجام می‌دهد و دو بار ضربه زدن نیز پرش بلند یا به اصلاح دابل‌جامپ را در پی خواهد داشت. حال وظیفه شما این است که در موقع رسیدن به یک مانع تشخیص بدهید که باید پرش کوتاه انجام دهید یا بلند.

بازی اندروید و آیفون Sky

بازی اندروید و آیفون Sky

برای اینکه بازی صرفا از پرش کردن از روی موانع خارج شود، سازندگان ایده‌های جالبی نیز در آن قرار داده‌اند. برای مثال در بازی شاهد یک سری مثلث‌های سبز‌رنگ هستیم که با وارد شدن به آن‌ها، تعداد مکعب‌های شما بیش‌تر می‌شود و مثلا باید همزمان دو یا چند مکعب را کنترل کنید که این امر تمرکز و دقت بیشتری را طلب می‌کند و در نتیجه بازی چالش‌ برانگیز‌تر از قبل می‌شود. بازی موبایل Sky ساختار مرحله‌ای ندارد و فقط باید برای ثبت رکورد بهتر اقدام کنید. با این حال مراحل طراحی تصادفی مانندی دارند و این مساله هم تنوع خوبی به بازی بخشیده و هم اینکه باعث شده نتوانید ساختار مرحله را حفظ کنید و در دفعه بعدی کار راحت‌تری داشته باشید.

Sky یک بازی رایگان است که در خلال آن تبلیغاتی پخش می‌شود و با پرداخت مبلغی می‌توان ضمن حمایت از سازنده‌ها، این تبلیغات را نیز از بازی حذف کرد. همچنین همانطور که اشاره کردیم در طول مراحل باید سکه‌ها را جمع‌آوری کنید و هر بار که تعداد سکه‌های شما به پنج هزار رسید، می‌توانید یکی از جعبه‌ها را خریداری کنید که کاراکتر قابل کنترل جدیدی به‌تان می‌دهند و برای مثال می‌توانید به جای مکعب، مواردی مثل گل رز یا حتی یک اژدها را در طول بازی کنترل کنید. بازی از حیث صوتی و بصری نیز شباهت‌هایی به ساخته‌های پیشین کچاپ و مخصوصا Stack دارد و در مجموع از این نظر نیز با بازی قابل قبولی روبرو هستیم.

بازی اندروید و آیفون Sky

بازی اندروید و آیفون Sky

در کل اگر به بازی‌های آرکید که به راحتی بتوان آن‌ها را در هر زمان و مکانی بازی کرد علاقه دارید و در عین حال می‌خواهید تمرکز خودتان را به چالش بکشید، دانلود بازی Sky پیشنهاد می‌شود.

دانلود بازی Sky


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده