نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۱

معرفی بازی موبایل Sky Dancer

Sky Dancer یک بازی اندروید و آیفون رایگان در سبک رانر است.

معمولا زمانی که یک سبک به محبوبیت خاصی در بین گیمر‌ها دست پیدا می‌کند، بازیسازان مختلف سعی می‌کنند به تقلید از آن بازی‌های‌شان را روانه بازار کنند تا بتوانند به فروش خوبی دست پیدا کنند. سبک رانر یکی از همین سبک‌ها است که به لطف بازی‌هایی چون Temple Run یا Subway Surfers توانسته به محبوبیت خوبی در بین گیمر‌های موبایل دست پیدا کند و حتی اخیرا نیز بازی Super Mario Run با چنین سبکی وارد بازار شده است که نشان از محبوبیت آن دارد.

Sky Dancer یک بازی اندروید و آیفون رایگان در سبک رانر است که توسط استودیو پاین اینترتینمنت ساخته و عرضه شده است. این بازی با اینکه در سبک رانر است و شباهت‌هایی به بازی‌های رایج این سبک دارد، ولی ایده‌های خلاقانه‌ای نیز در آن دیده می‌شود. در این بازی کاراکتر شما وارد بازی‌ای به اسم Sky Dancing می‌شود. در این بازی باید در مسیر‌های مختلفی حرکت کنید، مواظب باشید که به موانع برخورد نکنید و از همه این‌ها مهم‌تر، در هنگام پرش‌ها در جای درست و روی سکو فرود بیایید. اصلی‌ترین تفاوت Sky Dancer با سایر بازی‌های سبک رانر در همین پرش‌ها است که در آن‌ها از ارتفاع بسیار زیادی خواهید پرید و باید دقیقا روی سکو فرود بیایید. در غیر اینصورت کاراکتر‌تان کشته خواهد شد.

بازی اندروید و آیفون Sky Dancer

در اوایل بازی Sky Dancer و پس از اینکه چندین بار پرش‌هایتان به خطا رفت، حس خواهید کرد که با یک بازی بسیار سخت روبرو هستید. ولی پس از گذشت مدتی که قلق پرش‌ها دست‌تان آمد، بازی به یک تجربه بسیار لذت‌بخش تبدیل خواهد شد که در آن برای زدن رکورد‌های بهتر تلاش خواهید کرد. یکی از مهم‌ترین عواملی که از تکراری شدن بازی جلوگیری می‌کند، طراحی‌های محیطی بی‌نظیر بازی است. استفاده از واژه «بی‌نظیر» اصلا در مورد محیط این بازی اغراق‌آمیز نیست و سازندگان واقعا از حیث طراحی هنری عالی عمل کرده‌اند.

هر بار که بازی را شروع می‌کنید، ممکن است با منظره‌ای چون طلوع آفتاب یا درخشش ماه در آسمان روبرو شوید و باید زیر تابش شدید آفتاب یا نور مهتاب مرحله را پشت سر گذاشته و پرش‌ها را انجام دهید. در بازی همچنین موسیقی‌های بسیار آرامش‌بخشی نیز پخش می‌شوند و در مجموع شاهد یک پارادوکس جالب هستیم؛ از طرفی سرعت بالای بازی و پرش از ارتفاع‌های بسیار بلند، حس هیجان و استرس را به‌تان منتقل می‌کند و از طرفی هم بُعد هنری بازی و طراحی‌ها و موسیقی‌های آن بسیار آرامش‌بخش هستند.

بازی اندروید و آیفون Sky Dancer

اگر به بازی‌های سبک رانر علاقه دارید و می‌خواهید یک بازی متفاوت را تجربه کنید، دانلود بازی Sky Dancer را پیشنهاد می‌کنیم.

دانلود بازی اندروید و آیفون Sky Dancer


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده