نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۲

تریلر سه دقیقه‌ای بازی Sniper Ghost Warrior 3 منتشر شد

به تازگی تریلر جدیدی از بازی Sniper Ghost Warrior 3 با تمرکز بر تاکتیک‌های مختلف تک‌ تیراندازی منتشر شد.

امروز استودیو CI Games، تولیدکننده مجموعه Sniper: Ghost Warrior و بازی Lords of the Fallen، اولین قسمت از مجموعه ویدیوهای دو قسمتی تاکتیک‌های تک تیراندازی جدیدترین بازی در دست ساختش یعنی بازی Sniper Ghost Warrior 3 را منتشر کرد.

در ویدیو گیم‌پلی جدید سه دقیقه‌ای بازی، بازیکنان اطلاعات بیشتری در مورد درجه بندی دوربین، موضع گیری و پهباد بازی را دریافت می‌کنند.

اول از همه درجه بندی دوربین اسلحه را داریم. بودن در نقش یک تک تیرانداز موثر به معنای بررسی فاصله خود تا هدف و سپس تنظیم ارتفاع دوربین خود جهت جبران افت گلوله است. همچنین بایستی شاخص باد را هم مدنظر قرار دهید، چرا که باد عاملی تاثیر گذار در تغییر جهت گلوله به سمت چپ یا راست است. هنگامی که تمامی این موارد بررسی شد، نفس خود را حبس کرده و سر دشمن را منفجر کنید.

پس از تنظیم سلاح، نوبت به موضع گیری می‌شود. موضع گیری یکی از موارد مهم برای تک تیراندازان است، به خصوص برای به حداکثر رساندن اثربخشی شما در محیط اطرافتان. می‌توانید از محیط برای به حداقل رساندن نوسان سلاح در هنگام نشانه گیری استفاده کنید. همچنین می‌توان با نشستن و خزیدن علاوه بر کاهش احتمال لو رفتن، از نوسان سلاح جلوگیری کرد. در صورت موضع گیری صحیح، گلوله‌های سلاح‌های دورزن می‌تواند از چندین هدف عبور کند و چندین تن از نیروهای دشمن را به صورت هم زمان به قتل رساند.

و اما در آخرین بخش این ویدیو به پهباد کارآمد شما در بازی پرداخته خواهد شد. این پهپاد که سازندگان مانور فراوانی روی آن داده‌اند، یکی از ابزارهای کاربردی برای شناسایی محیط ماموریت پیش از نفوذ به منطقه است. مثلا پهباد می‌تواند دشمنان را شناسایی و علامت‌گذاری کند، اشیا، سیستم‌های دفاعی و ابزارهای دشمنان را تخریب کند و همچنین به سادگی در محیط حرکت کرده و نقاط ضعف پایگاه دشمن را مشخص کند.

بررسی اجمالی که در پایین مطالعه خواهید کرد، همراه با ویدیو منتشر شد:

بازی Sniper Ghost Warrior 3 داستان برادری، میهن پرستی و خیانت را در کامل‌ترین تجربه تک تیراندازی عرضه شده تاکنون ارایه می‌دهد. شما در بازی در نقش یک تک تیرانداز آمریکایی به نام جان نورث قرار می‌گیرید، شخصی که به قلمرو دشمن در منطقه شمالی گرجستان که در یک جنگ داخلی خونین در حال نابودی است فرستاده می‌شود. نقشه محیط باز بزرگ بازی را با چرخه آب و هوایی پویا و چرخه روز و شب که در تصمیمات بازی و بازیکن موثر است کاوش کنید. سلاح‌، تجهیزات، تجهیزات جانبی سلاح، وسایل نقلیه و پهباد خود را سفارشی کنید و از سه ستون اصلی گیم‌پلی بسته به علاقه خود استفاده کنید: تک تیرانداز، روح و مبارز.

بازی Sniper Ghost Warrior 3 در تاریخ ۴ آوریل ۲۰۱۷ (سه شنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۶) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. در پایان می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی را تماشا کنید:

| |


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده