نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۱

تعداد کاربران بازی Overwatch به ۲۵ میلیون نفر رسید

کمپانی بلیزارد اعلام کرد که تعداد کاربران بازی Overwatch به ۲۵ میلیون نفر رسیده است.

بازی Overwatch، اولین اثر شوتر اول شخص بلیزارد، پس از عرضه توانسته به موفقیت‌های فوق‌العاده‌ای دست پیدا کند و حتی در جریان The Game Awards 2016 به عنوان بهترین بازی سال انتخاب شود. این بازی علاوه بر جلب رضایت منتقدین، بازخورد‌ها و استقبال بسیار خوب گیمر‌ها را نیز در پی داشت و توانسته گیمر‌های زیادی را جذب کند که هنوز هم سرگرم بازی کردن آن هستند. مخصوصا اینکه بلیزارد هم به‌خوبی از بازی با عرضه محتویات قابل دانلودی چون نقشه‌ها و کاراکتر‌های جدید پشتیبانی می‌کند.

حال بلیزارد در جدیدترین اخبار بازی اعلام کرده که تعداد کاربران ثبت شده در این بازی به ۲۵ میلیون نفر رسیده است. البته این رقم به این معنی نیست که بازی تا به امروز ۲۵ میلیون نسخه فروش داشته است. بلیزارد در ماه مهر اعلام کرده بود که کاربران بازی به ۲۰ میلیون نفر رسیده و حال تقریبا در طی چهار ماه ۵ میلیون نفر دیگر نیز جذب بازی شده‌اند. بلیزارد همچنین اعلام کرده بود که تعداد کاربران بازی اورواچ، سریع‌تر از هر بازی دیگر بلیزارد در حال افزایش یافتن است.

بلیزارد چندی پیش یک آپدیت برای بازی Overwatch منتشر کرد که شخصیت‌هایی چون D.Va یا Roadhog را متعادل‌تر می‌کرد و اخیرا هم اعلام شد که به‌زودی شخصیت Bastion نیز یک بروزرسانی متعادل‌سازی دریافت خواهد کرد. همچنین این روزها رویدادی نیز به مناسبت سال نو چینی در این بازی در حال برگزاری است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده