نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۳

احتمال ساخت فیلم Alien 5 بسیار کم است

نیل بلومکمپ در جدیدترین اظهار نظر خود احتمال ساخت قسمت پنجم فیلم Alien را بسیار ضعیف می‌داند.

کمتر از چهار ماه دیگر فیلم مورد انتظار بیگانه: پیمان (Alien: Covenant) به کارگردانی ریدلی اسکات، به روی پرده خواهد رفت، اما فیلم دیگری از مجموعه بیگانه (Alien) در انتظار چراغ سبز کمپانی فاکس قرن بیستم است. نیل بلومکمپ که کارگردانی فیلم بیگانه ۵ (Alien 5) را بر عهده دارد، در آبان ۱۳۹۴ اعلام کرد که ساخت این فیلم تا اطلاع ثانوی متوقف شده است. حال بلومکمپ اظهار نظر جدیدی در رابطه با این فیلم کرده است و او از ساخت فیلم Alien 5 بسیار ناامید به نظر می‌رسد. کاربری در توییتر از بلومکمپ پرسید که آیا هنوز شانسی برای دیدن دنباله فیلم Alien وجود دارد؟ او در پاسخ گفت:

بسیار کم.

سیگورنی ویور و مایکل بین، بازیگران اصلی فیلم بیگانه‌ها (Aliens) محصول سال ۱۹۸۶، قرار بود در فیلم Alien 5 بار دیگر نقش آفرینی کنند. سال گذشته، ویور در مصاحبه‌ای گفت که اگر این فیلم ساخته نشود، شگفت زده خواهد شد. او گفت:

تا زمانی که ساخت فیلم شروع نشود، ما به انجام کارهای دیگری مشغول خواهیم بود. اما اگر ما این فیلم را نسازیم، من بسیار شگفت زده خواهم شد. چرا که این فیلم یک فیلمنامه عالی دارد و همه ما دوست داریم با هم کار کنیم. بنابراین، باید کمی بیشتر برای ساخت و انتشار این فیلم صبر کنیم، اما قطعا ارزش صبر کردن خواهد داشت.

Neill Blomkamp

سال گذشته، بلومکمپ تعدادی تصاویر مفهومی از فیلم Alien 5 منتشر کرد، اما او در حال حاضر کارگردانی فیلم دیگری را بر عهده گرفته و کار بر روی این فیلم را آغاز کرده است. همچنین اسکات اخیرا اعلام کرده که فیلم‌های بیشتری از مجموعه Alien را کارگردانی خواهد کرد. فیلم Alien: Covenant در اصل ادامه یک دنباله مستقیم برای فیلم پرومتئوس (Prometheus) که در سال ۲۰۱۲ اکران شد است، اما پس از آن نام فیلم چند بار تغییر کرد تا به مجموعه اصلی Alien نزدیک‌تر شود. پس از آن کمپانی فاکس قرن بیستم تصمیم گرفت ساخت فیلم Alien 5 را متوقف کند.

فیلم Alien: Covenant قرار است در تاریخ ۱۹ می ۲۰۱۷ (۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶) به روی پرده برود. تاکنون دو بار تاریخ اکران این فیلم تغییر کرده است. پیش از این، فیلم Alien: Covenant قرار بود در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۱۶ (‍۱۴ مهر ۱۳۹۵) اکران شود، اما پس از مدتی اکران آن تا تاریخ ۴ آگوست ۲۰۱۷ (۱۳ مرداد ۱۳۹۶) عقب افتادمایکل فاسبندر، کاترین واترسون، دنی مک‌براید، بیلی کروداپ، نومی راپاس، جیمز فرانکو و دمیان بیچیر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم  Alien: Covenant حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده