// چهار شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۷

رویداد جدید بازی Overwatch در دسترس قرار گرفت

رویداد ویژه بازی Overwatch به مناسبت سال نو کشور چین در دسترس قرار گرفت.

چندی پیش کمپانی بلیزارد، سازنده و ناشر بازی Overwatch، اعلام کرد که بزودی رویدادی ویژه به مناسبت سال نو چینی‌ها یا همان لونار برگزار خواهد شد ولی متاسفانه اطلاعاتی حول این رویداد را منتشر نکرد. همچنین پس از آن ویدیویی از ظاهر این رویداد فاش شد. حال در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی بلیزارد اعلام کرد که این رویداد برای تمامی بازیکنان در دسترس است و همچنین اطلاعاتی از محتویات بازی نیز در دسترس قرار گرفت.

در ابتدا حالتی جدید به بازی بنام Capture the Rooster اضافه شده که شبیه به حالت Capture The Flag معروف است و در نسخه بروزشده نقشه Lijiang Tower قابل بازی است. در این حالت بازیکنان مجبور خواهند شد تا با هم تیمی‌های خود به همکاری پرداخته و در مواقع لازم حالت تهاجمی و تدافعی را به خود بگیرند. 

همانند رویداد گذشته جعبه‌های لوت بازی نیز با حال و هوای لونار در بازی قرار داده شده‌اند و بازیکنان در یک بازه زمانی محدود می‌توانند به این جعبه‌های لوت دسترسی داشته باشند و آیتم‌های جدید این رویداد را از آن خود کنند. از این‌رو اگر می‌خواهید اکثر این آیتم‌های جدید را بدست بیاورید می‌بایست تا تاریخ ۲۵ بهمن ماه (۱۳ فوریه) تلاش خود را در این راستا انجام دهید. همچنین می‌توانید آیتم‌های مورد نظر خود را خریداری کنید. این آیتم‌های جدید شامل پوشش‌های جدید، اسپری، آیکون و موارد دیگر است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده