// چهار شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

استودیو Avalanche Software با بازی Cars 3 به صنعت گیم باز می‌گردد

استودیو آوالانچ سافت‌ور، سازنده سری بازی Disney Infinity که پیش از این منحل شده بود، بار دیگر با ساخت بازی Cars 3 به صنعت گیم باز‌می‌گردد.

سال گذشته میلادی بود که کمپانی Disney تصمیم گرفت ساخت بازی Disney Infinity را متوقف و استودیوی سازنده آن را تعطیل کند، حال آن استودیو بار دیگر فعالیت خود را شروع کرده و به عنوان زیرمجموعه Warner Bros در حال کار روی بازی «ماشین‌ها ۳» (Cars 3) است.

جان بلکبرن، از مدیران اجرایی سابق دیزنی قرار است هدایت استودیو Avalanche Software را برعهده بگیرد و کمپانی برادران وارنر، مالکیت موتور ساخت بازی Octane را که متعلق به آوالانچ قدیمی بود نیز در اختیار خواهد داشت؛ قرار است این موتور بازی‌سازی برای ساخت بازی جدید Cars 3 مورد استفاده قرار بگیرد.

کایل لوکلین، معاون بخش محصولات مشتریان دیزنی در این زمینه گفت:

همکاری مجدد با تیم آوالانچ هیجان‌انگیز است، آن‌ها به خوبی با تار و پود Disney Pixar آشنایی داشته و تاریخچه‌ای خوب از تبدیل کردن داستان‌های ما به دنیای بازی‌های ویدیویی دارند.

هنوز جزئیات بیشتری از بازی Cars 3 توسط آوالانچ سافت‌ور منتشر نشده اما به گفته لوکلین، قرار است این بازی برای کنسول‌ها عرضه شود. Avalanche Software نباید با Avalanche Studios که بازی Just Cause 3 را ساخته اشتباه گرفته شود. به گفته وارنر بروس، آوالانچ سافت‌ور که پیش از بسته شدن، بازی Cars 2: The Video Game را در سال ۲۰۱۱ ساخته بود، موفقیت خوبی در بازار داشت و بازی توانست چند میلیون نسخه به فروش برساند.

انیمیشن Cars 3 که توسط پیکسار در حال توسعه است، قرار است از ژوئن سال ۲۰۱۷ میلادی اکران شود و به این ترتیب می‌توان حدس زد که بازی آوالانچ برای این فیلم انیمیشنی نیز حوالی تاریخ اکران خواهد بود؛ موضوعی که البته تایید نشده است.

سال پیش، اعلام شده بود که با بسته شدن آوالانچ سافت‌ور توسط دیزنی، حدود ۳۰۰ نفر شغل خود را از دست داده بودند. نماینده وارنر بروس نیز در این زمینه، اطلاعاتی از کارکنان خاصی از استودیو جدید را به اشتراک نگذاشت اما گفت ورژن جدید استودیو بیش از ۱۰۰ کارمند دارد.

کمپانی برادران وارنر مالک استودیوهای بازی‌ساز دیگری چون NetherRealm (سازنده بازی‌های Mortal Kombat و Injustice)، استودیو Monolith (سازنده بازیMiddle-earth: Shadow of Mordor)، استودیو Rocksteady Studios (سازنده مجموعه Batman: Arkham) و TT Games (برای مجموعه Lego) نیز هست که اینک استودیو آوالانچ سافت‌ور را نیز در مجموعه خود خواهد داشت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده