نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰

بسته They Shall Not Pass بازی Battlefield 1 به صورت کامل معرفی شد

استودیو دایس جزییات بسته الحاقی They Shall Not Pass بازی Battlefield 1 را اعلام کرد.

استودیو DICE، سازنده بازی بتلفیلد 1، از چندی پیش بسته الحاقی They Shall Not Pass این اثر را به عنوان اولین DLC پولی آن معرفی کرده بود و می‌دانستیم که این بسته قرار است تعدادی نقشه و ارتش فرانسه را به بازی اضافه کند. حال این استودیو در جدیدترین اخبار بازی، به صورت کامل از این بسته الحاقی رونمایی کرده است. بر این اساس بسته They Shall Not Pass قرار است چهار نقشه با نام‌های Verdun Heights، Fort Vaux، Soissons و Rupture را به بازی اضافه کند که می‌توانید تصاویر آن‌ها را در زیر مشاهده کنید:

این DLC پولی همچنین قرار است ارتش فرانسه را به بازی اضافه کند که یونیفرم‌های آبی رنگ به تن خواهند داشت. به‌علاوه یک حالت جدید با نام Frontlines نیز به بازی اضافه می‌شود که دایس آن را ترکیبی از Conquest و Rush دانسته و در مورد آن گفته:

در این حالت تیم‌ها در آن واحد برای تسخیر یک پرچم تلاش خواهند کرد. زمانی که پرچم توسط یکی از آن‌ها گرفته شد، هدف به پرچم دیگری منتقل می‌شود. همچنین اگر پایگاه مرکزی (HQ) تیم حریف را تسخیر کنید، بازی به حالت Rush تبدیل می‌شود و باید به نقطه‌های تلگراف حمله یا از آن‌ها دفاع کنید.

از حیث وسایل و تجهیزات جنگی، They Shall Not Pass قرار است تانک Char 2C را به بازی اضافه کند که یک نوع بهموت (Behemoth) است و دایس اعلام کرده که تیم در حال شکست می‌تواند با استفاده از آن نبرد را به سود خود کند. همچنین یک تانک معمولی دیگر نیز با نام St. Chamond به بازی اضافه خواهد شد. این DLC همچنین کلاس الیت Trench Raider را به بازی اضافه می‌کند که مهارت فوق‌العاده‌ای در استفاده از سلاح‌های سرد دارد و در کنار آن به تعداد زیادی نارنجک نیز مجهز شده است. به‌علاوه سلاحی به نام Siege Howitzer نیز به بازی اضافه می‌شود که مثل تیربار‌ها و توپ‌های فعلی در قسمت‌هایی از نقشه‌ها قرار گرفته و گیمر‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند. در ادامه می‌توانید تصاویر این سلاح‌ها و کلاس الیت را مشاهده کنید:

دایس هنوز تاریخ عرضه بسته They Shall Not Pass را اعلام نکرده و فقط می‌دانیم که این DLC قرار است در ماه مارس (اسفند ۹۵-فروردین ۹۶) منتشر شود. این DLC به صورت مجزا نیز قابل خرید خواهد بود ولی خریداران Premium Pass پنجاه دلاری بازی دو هفته زودتر به این بسته و سه بسته الحاقی دیگری که قرار است در آینده برای بازی عرضه شوند، دسترسی خواهند داشت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده