نویسنده: کیان کاظمی
// سه شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۵۹

تریلر انتشار بازی Resident Evil 7

بازی Resident Evil 7 بالاخره امروز منتشر شد و می‌توانید تریلر هنگام انتشار بازی و اطلاعات تکمیلی بازی را در این پست مشاهده کنید.

امروز بازی ترسناک بسیار موردانتظار شرکت کپکام (Capcom) یعنی Resident Evil 7: Biohazard برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 (به همراه قابلیت پشتیبانی از واقعیت مجازی) و ایکس‌باکس وان به صورت دیجیتالی و فیزیکی در فروشگاه‌ها به قیمت ۵۹.۹۹ دلار منتشر شد. بنابراین بله؛ مجموعه‌ای که ۲۰ سال پیش سبک «وحشت بقا» (survival horror) را وارد مرحله جدیدی کرده و موجب محبوبیت آن شد مجددا با سروشکلی متفاوت بازگشته است. از زمان انتشار اولین نسخه تاکنون ۷۱ میلیون نسخه از بازی‌های مختلف مجموعه رزیدنت اویل در سرتاسر جهان به فروش رفته است.

و اما در کنار انتشار نسخه هفتم بازی شاهد تریلر هنگام انتشار و جزئیات رسمی آن هم بودیم:

بازی Resident Evil 7 biohazard شخصیت ایتن وینترز (Ethan Winters) را به بازیکنان معرفی می‌کند، شخصی  که جستجوی وی برای یافتن همسر گمشده‌اش او را به شهر دلوی در ایالت لوئیزیانا کشانده است. اینجاست که وی به مزرعهای شیطانی که ظاهرا متروکه به نظر می‌آید، می‌رسد. به محض ورود به این ملک مشخص می‌شود که اسراری برای پی بردن به آن‌ها وجود دارد و همه چیز آنطور که به نظر می‌آید نیست. ایتن به زودی با خانواده مرموز بیکر (Baker) ملاقات می‌کند که مدتی می‌شود که در این منطقه ناپدید شده‌اند. آیا ایتن موفق می‌شود مجددا به همسرش بپیوندد؟ بازیکنان در حالی که این تجربه وحشت بقای واقعا ترسناک و غیر قابل پیش بینی را آغاز می‌کنند، به تمامی اسراری که پشت این اتفاق مشکوک پنهان شده پی خواهند برد.

کپکام گفته است پس از انتشار بازی Resident Evil 7 به پشتیبانی از بازی از طریق محتوای قابل دانلود اختیاری ادامه خواهد داد. اولین بسته الحاقی بازی مدت کوتاهی پس از انتشار بازی منتشر می‌شود و Banned Footage Vol. 1 و Banned Footage Vol. 2 نام خواهد داشت که دو سناریو جدید و یک حالت پاداش اضافی را برای بازیکنانی که به آن دسترسی پیدا کنند ارایه خواهد داد. پس از این بسته، یک قسمت داستانی اضافی به نام Not a Hero منتشر می‌شود که برای همه بازیکنان در بهار سال ۲۰۱۷ میلادی منتشر خواهد شد و بازیکنان را با یک خط داستانی جدید و جداگانه آشنا خواهد کرد.

می‌توانید به محتوای The Banned Footage Vol. 1 و Banned Footage Vol. 2 بعلاوه محتوای قابل دانلود بازی از طریق سیزن پس بازی یا خرید نسخه Deluxe دسترسی پیدا کنید.

در پایان شما را به مشاهده تریلر هنگام انتشار بازی رزیدنت اویل 7 دعوت می‌کنم:

| |


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده