نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۵

اطلاعات جدیدی از فصل دوم سریال Stranger Things منتشر شد

اطلاعات جدیدی از اتفاقات و داستان فصل دوم سریال محبوب و مورد انتظار Stranger Things منتشر شد.

سریال چیزهای عجیب (Stranger Things)، بدون شک یکی از پدیده‌های سال ۲۰۱۶ بود و طرفداران بی‌صبرانه در انتظار بازگشت به دنیای وارونه هستند. تابستان امسال، شبکه نت‌فلیکس ساخت فصل دوم سریال Stranger Things را برای پخش در سال ۲۰۱۷ تایید کرد. فصل دوم این سریال قرار است در ۹ قسمت پخش شود. مت و راس دافر، سازندگان سریال Stranger Things نیز در فصل دوم این سریال باز خواهند گشت. حال طبق گفته وب‌سایت ، در جریان نمایشگاه Fan2Sea Comic-con Cruise دیوید هاربر، بازیگر نقش جیم هاپر، اطلاعات جدیدی از فصل دوم این سریال به اشتراک گذاشته است. هاربر گفت:

داستان و اتفاقات فصل دوم، یک سال پس از اتفاقات فصل اول رخ خواهد داد، در پایان فصل اول اتفاقات و موضوعات مختلفی از جمله بازگشت ویل بایرز به خانه را مشاهده کردیم و داستان فصل دوم ادامه اتفاقات فصل اول است. افرادی مطمئن هستند و می‌دانند که سال گذشته چه اتفاقاتی در این شهر رخ داده است و افرادی هم وجود دارند که از هیچ چیزی خبر ندارند. بنابراین کسانی وجود دارند که اطلاعات بسیاری از اتفاقات سال گذشته دارند.

اتفاقات سریال Stranger Things در شهر هاوکینز ایالت ایندیانا جریان دارد. در این شهر یک موسسه مرموز قرار داد که تعدادی افراد در آن گمشده یا کشته شده‌اند. به استثنای رئیس پلیس جیم هاپر و همچنین مارتین برنر و دانشمندان آزمایشگاه هاوکینز، تقریبا هیچ شخص دیگری به جز خانواده بایرز و ویلر و چند شخصیت نوجوان دیگر سریال، در شهر هاوکینز از اتفاقات فصل اول سریال Stranger Things خبر ندارند. همچنین سرنوشت بسیاری از شخصیت‌ها و آزمایشگاه هاوکینز هم نامعلوم باقی مانده است و برای جواب این سوال‌ها باید تا پخش فصل دوم این سریال صبر کرد.

David Harbour and Winona Ryder in Stranger Things

در فصل اول سریال Stranger Things شاهد روابط نزدیک میان هارپر و جویس بایرز با بازی وینونا رایدر بودیم، حال طبق گفته هاربر به نظر می‌رسد او دارای یک رقیب عشقی در فصل دوم این سریال نیز خواهد بود. باب نیوبی با بازی شان آستین، همکلاس قدیمی جویس و جیم در دبیرستان بوده است، او در حال حاضر مدیریت شبکه رادیویی رادیوشک را در شهر هاوکینز بر عهده دارد. شخصیت نیوبی در کودکی به عنوان یک بچه با قلبی مهربان، درس خوان و دست و پا چلفتی توصیف شده است. هاربر در ادامه گفت:

او دوست جدید جویس است و هاپر از این موضوع بسیار ناراحت و غمگین است.

به نظر می‌رسد باید انتظار دعوا و درگیری میان جیم و باب و حتی جویس در طول فصل دوم سریال Stranger Things نیز باشیم. اواسط ماه آبان، شبکه نت‌فلیکس با انتشار تصویری از بازیگران سریال Stranger Things، از شروع تولید و فیلمبرداری فصل دوم این سریال خبر داد. علاوه بر این، تایید شد که شخصیت ایلون (Eleven) با نقش آفرینی ملی بابی براون، در فصل دوم سریال Stranger Things باز خواهد گشت. با این حال، هنوز جزئیات و اطلاعاتی از داستان فصل دوم این سریال منتشر نشده است و مشخص نیست که شاهد بازگشت موجود دموگورگان نیز خواهیم بود یا خیر. با این وجود احتمال بازگشت این موجود بسیار کم است و انتظار می‌رود که در فصل دوم این سریال شاهد موجودات جدیدی از دنیای وارونه باشیم.

علاوه بر ایلون، شخصیت‌های دیگری چون داستین هندرسون با بازی گاتن ماتارازو، اسکات سینکلر با بازی کیلب مک‌لاگلین، ویل بایرز با بازی نوآ اشنپ، جاناتان بایرز با بازی چارلی هیتون، ننسی ویلر با بازی ناتالیا دایر، مایک ویلر با بازی فین ولفهارد و استیو هارینگتون با بازی جو کری، در فصل دوم سریال Stranger Things باز خواهند گشت. دیکر مونتگمری، سدی سنک، شان آستین، پل رایزر، لینی برتلسن و برت جلمن از جمله بازیگران جدیدی هستند که در فصل دوم این سریال حضور دارند. فصل دوم سریال Stranger Things در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد.


منبع Games Radar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده