// سه شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۵

تصویر جدید از ال جی جی 6 فاش شد

تصویر جدیدی از گوشی ال جی جی 6 فاش شده است که نشان می‌دهد پرچمدار شرکت کره‌ای حاشیه‌های بسیار کمی در صفحه نمایش خود خواهد داشت.

به نظر می‌رسد سیاست ال‌جی مبنی بر انتشار جزئیات زیادی از گوشی‌های هوشمند خود پیش از عرضه‌ی آن‌ها، در مورد LG G6، پرچم‌دار جدید این شرکت نیز در جریان باشد؛ اکنون به لطف وب‌سایت ورج، تصویر رندر جدیدی نیز از این گوشی منتشر شده است. شرکت کره‌ای ال‌جی حدود یک ماه دیگر و در جریان کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷، به‌صورت رسمی از گوشی هوشمند جی 6 رونمایی خواهد کرد؛ با این حال تصویر رندر جدید، اطلاعات زیادی از نسل آینده‌ی پرچم‌دار ال‌جی در اختیار ما قرار می‌دهد.

در این تصویر شاهد بخش بالا از پنل جلوی ال‌جی جی ۶ هستیم. به نظر می‌رسد این گوشی از یک فریم فلزی با لبه‌های تراش‌خورده بهره می‌برد. این فریم با پنل جلوی گوشی یکپارچه‌ شده است؛ پنلی که به نظر می‌رسد حاشیه‌های بسیار باریکی داشته باشد. چند حسگر نیز به همراه دوربین جلوی گوشی، در سمت چپ اسپیکر مکالمه‌ی آن قرار گرفته‌اند.

اما نمایشگر ال‌جی جی ۶ بسیار جالب توجه است. برخلاف بسیاری از گوشی‌های دیگر که گوشه‌های نمایشگر آن‌ها گونیایی و ۹۰ درجه است، ال‌جی گوشه‌های نمایشگر جی ۶ را گرد کرده است تا بدین‌ ترتیب گوشه‌های آن با لبه‌های خمیده‌ی فریم گوشی هماهنگ باشند. ما در حال حاضر می‌دانیم ال‌جی جی ۶ از نمایشگری با نسبت ۱۸:۹ بهره خواهد برد؛ اما احتمالا این نمایشگر ویژگی‌های قابل توجه دیگری نیز در بطن خود خواهد داشت.

تصاویر رندر پیشین این گوشی، تا حدودی طراحی احتمالی آن را به نمایش می‌گذارند؛ اما با توجه به تصویر رندر جدید، به نظر می‌رسد نسخه‌های گذشته، مقداری با طراحی نهایی گوشی فاصله داشته باشند. به هر حال خوشبختانه تا زمان رونمایی از پرچم‌دار جدید ال‌‌جی، زمان زیادی باقی نمانده است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده