نویسنده: سجاد پاک آیین
// سه شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۷

تاریخ انتشار بازی Tekken 7 اعلام شد

شرکت باندای نامکو تاریخ انتشار بازی Tekken 7 را برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی اعلام کرد.

شرکت Bandai Namco طبق وعده‌ای که هفته گذشته برای اعلام تاریخ انتشار بازی Tekken 7 در هفته آینده داده بود، امروز تاریخ انتشار این بازی مبارزه‌ای را اعلام کرد. براساس اخبار بازی منتشر شده، بازی Tekken 7 در روز ۱۲ خرداد ماه سال ۱۳۹۶ برروی کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

شرکت باندای نامکو اطلاعاتی نیز درباره سیزن‌پس و مزایای پیش‌خرید بازی Tekken 7 ارائه کرد. بر همین اساس، کسانی که سیزن‌پس این بازی را خریداری کنند، یک شخصیت دراکولا با نام Eliza برای دانلود در دسترس آنها قرار خواهد گرفت. همچنین این سیزن‌پس حاوی مراحل جدید، شخصیت‌ها، لباس‌ها و بخش‌های جدید دیگری خواهد بود.

بازی Tekken 7 دارای مزایای پیش‌خرید متفاوتی در کنسول‌های بازی خواهد بود. بر این اساس، دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان با پیش‌خرید کردن این بازی، نسخه رایگان بازی Tekken 6 را در سرویس Backward Compatibility دریافت خواهند کرد. دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 نیز لباس‌های انحصاری و بخش جعبه موسیقی (Jukebox)‌ را دریافت خواهند کرد که بازیکنان می‌توانند در این بخش موسیقی‌های بازی Tekken را گوش بدهند.


منبع Video Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده