// سه شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۳

بازی Zelda: Breath of Wild حداقل دو پایان خواهد داشت

بازی The Legend of Zelda: Breath of The Wild در کمترین حالت ۲ پایان مجزا دارد.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، ایجی آنوما، تهیه کننده بازی The Legend of Zelda: Breath of The Wild، اعلام کرده که این بازی حداقل دو پایان مجزا دارد. وی در جریان آخرین گفت و گوی خود به این نکته اشاره کرده است که امکان دارد بازیکنان در Breath of The Wild بیش از یک پایان را تجربه کنند. ور در ادامه گفت:

قطعا در بازی معیارهایی وجود دارند که باید آن‌ها را در نظر بگیرید. وقتی کارهای مختلفی را در طول بازی انجام دهید، نتیجه‌های مختلفی را در پایان مشاهده خواهید کرد.

این اولین بار نیست که یکی از نسخه‌های مجموعه زلدا از پایان‌های متفاوت پشتیبانی می‌کند. در گذشته بازی The Legend of Zelda: Link's Awakening به طور نامحسوس از پایان دیگری نیز برخوردار بود. بازیکنان زمانی این پایان و تغییر را حس می‌کردند که بدون حتی یک بار مردن، بازی را به اتمام برسانند.

شاید با زمان عرضه شدن The Legend of Zelda: Breath of The Wild شاهد بازی تاثیرگذارتر نسبت به نسخه‌های پیشین باشیم و این مجموعه را در میسری جدید قرار بدهد، موردی که همیشه نسخه‌های این مجموعه قصد در انجام آن داشتند.

بازی The Legend of Zelda: Breath of The Wild در تاریخ ۱۳ اسفند (۳ مارس) بر روی نینتندو سوییچ و نینتندو Wii U عرضه خواهد شد. از دیگر اخبار زلدا می‌توان به این اشاره کرد که Breath of The Wild، اخرین بازی انحصاری برای Wii U است.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده