نویسنده: آرش رستمی
// دوشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۲

تجربه زود هنگام Mass Effect: Andromeda توسط سرویس‌های Access

امکان تجربه کردن Mass Effect: Andromeda پنج روز پیش از عرضه‌اش، برای مشترکین EA Access و Origin Access فراهم می‌شود.

آن‌طور که در جدیدترین اخبار بازی مشخص شده است، بازی Mass Effect: Andromeda قرار است به سرویس‌های اکسس (Access) الکترونیک آرتز اضافه شود و به این ترتیب، علاقه‌مندان می‌توانند آن را پیش از انتشار رسمی‌اش امتحان کنند. بنا به شنیده‌ها نسخه‌ی پیش از عرضه‌ی Andromeda محتوایی در حدود ۱۰ ساعت دارد و از ۱۶ مارس (پنج‌شنبه ۲۶ اسفند) به اکسس اضافه می‌شود؛ یعنی پنج روز پیش از انتشار رسمی Mass Effect جدید. ضمناً پیشرفت‌های بازیکن در نسخه‌ی آزمایشی به‌طور خودکار به بازی اصلی انتقال داده می‌شود.

در حال حاضر خدمات اکسس روی دو پلتفرم پی‌سی و ایکس‌باکس وان، به‌ترتیب با نام‌های اوریجین اکسس و EA اکسس، قابل استفاده است. اعضای این سرویس‌ها می‌توانند در ازای پرداخت حق اشتراک، برای مدتی معین در خرید بازی‌های الکترونیک آرتز از تخفیف برخوردار شوند و بعضی از بازی‌هایی را که انتشارشان بر عهده‌ی این کمپانی است، پیش از راهیابی‌شان به بازار امتحان کنند. الکترونیک آرتز گهگاه محتویاتی رایگان را هم برای مشترکین اکسس در نظر می‌گیرد.

بازی Mass Effect: Andromeda در اولین روز سال ۹۶ برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر می‌شود. همچنین به نظر می‌رسد که این بازی فاقد سیزن پس خواهد بود.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده