نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۸

دیوید آیر: دوست داشتم جوکر شخصیت منفی اصلی فیلم Suicide Squad باشد

دیوید آیر در تویتر شخصی خود فاش کرد که دوست داشت جوکر شخصیت شرور و منفی اصلی فیلم Suicide Squad باشد.

دیوید آیر، کارگردان فیلم جوخه انتحار (Suicide Squad)، اخیرا اعتراف کرده است که اگر به عقب برگردد، کارهای متفاوت‌تری از جمله تبدیل جوکر به شخصیت شرور و منفی اصلی این فیلم انجام خواهد داد. آیر در جواب یکی از طرفداران که فیلم او را شاهکار نامیده بود، در تویتر شخصی خود گفت:

من دوست داشتم کارهای متفاوت بسیاری انجام بدهم؟ بله، من مطمئن هستم.

پس از آن آیر از طرفداران بابت حمایتی که از فیلم Suicide Squad و از او کرده‌اند تشکر کرد و گفت که واقعا تلاش کرده است که چیزی متفاوت با نگاه و صدای مختص به خود ارائه دهد. آیر در ادامه گفت که او آرزو می‌کرد که وی می‌توانست به عقب برگردد و کارهای متفاوت بسیاری انجام بدهد. او در ادامه اضافه کرد:

آرزو داشتم که یک ماشین زمان داشتم. من جوکر را به شخصیت شرور و منفی اصلی فیلم تبدیل می‌کردم و حضور او را در داستان فیلم بیشتر و پر رنگ‌تر می‌کردم.

فیلم Suicide Squad نقد‌های بسیار ضعیف و متوسطی از سوی منتقدین دریافت کرده است، حال آیر اعتراف کرده که فیلم دارای کاستی‌ها و نواقصی بوده است. با این حال، او خوشحال است که این فرصت را داشته تا این فیلم را کارگردانی کند.  او گفت که برنامه‌هایی برای فیلم بعدی خود دارد و طرفداران حق دارند که در انتظار این فیلم باشند. او گفت:

من عاشق ساختن فیلم و دنیای دی‌سی هستم. من بسیار خوش شانس هستم و این کار من است. من باید به شخصیت‌ها و داستان‌های جدیدی بپردازم و طرفداران حق دارند که در انتظار فیلم بعدی من باشند، آن را تماشا کنند و لذت ببرند.

David Ayer in Suicide Squad

اواخر ماه آذر ساخت فیلم مستقل هارلی کوئین به نام افسونگران شهر گاتهام (Gotham City Sirens) به کارگردانی دیوید آیر،‌ تایید شد. مارگو رابی علاوه بر بازی در نقش هارلی کوئین، در نقش تهیه کننده اجرایی نیز در این پروژه حضور خواهد داشت. کریستینا هادسون وظیفه نگارش فیلمنامه فیلم مستقل Gotham City Sirens را بر عهده دارد. علاوه بر این، کمپانی برادران وارنر تایید کرد که فیلم جوخه انتحار ۲ (Suicide Squad 2) همچنان در دست توسعه و مراحل اولیه پیش تولید است. آیر در پایان صحبت‌های خود تایید کرد:

نه، هیچ نسخه ویرایش پنهانی از فیلم که بخشی از صحنه‌های جوکر را حذف و مخفی کرده و نشان نداده‌ایم، وجود ندارد و ما آن را در جایی مثل معدن نمک مخفی نکرده‌ایم و تمامی صحنه‌های حذف شده منتشر شده‌اند.

مدتی پیش برادران وارنر نسخه بلوری فیلم Suicide Squad که در آن شاهد صحنه‌های بیشتری از شخصیت جوکر بودیم، را منتشر کرد. با این حال، جرد لتو، بازیگر نقش جوکر در این فیلم، اعتقاد دارد که صحنه‌های زیادی از حضور شخصیت جوکر در فیلم Suicide Squad حذف شده‌اند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده